Wat eten we vandaag??

Even om inspiratie op te doen voor andere dagen hihi..
Wij eten vandaag stoofpeertjes met een gehaktschnitzel en aardappeltjes uit de oven heerlijk :D

Allemaal eetsmakkelijk voor straks..

xx Siemy

mmmm, lekker, krijg trek!
wij eten zelfgemaakte (door mijn man:)) erwtensoep met stokbrood met kruidenboter...maar niet zo'n trek want net kersenvlaaitje op bij de hema :0.

Nou ik ben altijd misselijk vanaf een uur of 4 middag's tot slaaptijd dus... Maak wel eten maar echt veel eten doe ik dus niet.

Vandaag heb ik wedjes gemaakt met wat bacon die ik nog over had en brocolie. Beetje bij elkaar gedaan, verzonnen van wat er dus in de koelkast nog lag en de vriezer.

Maar weinig gegeten... Ik moet zeggen dat ik de afgelopen weer juist soep heb gegeten dat gaat een stuk beter.. 1 kopje soep met beetje brood.

gister hadden wij uit de oven; rijst, gekookte bloemkool, plakjes ei, zelfgemaakte kerrie saus er over, panneermeel.
Is hier altijd favoriet.

Vandaag iets van bami/nasi of in iets wokken

vandaag heb ik echt nog geen idee. Ben nu weer misselijk.. Ik kijk nu ff op de klok.. ja hoor het is weer 4 uur.. zucht houd het dan nooit op?

Ik denk dat ik dan vandaag rodekool met appeltjes en aardappels maak.. Vlees weet ik nog niet, ff kijken wat er nog in de diepvries ligt dan.

Terug
Bovenaan