wat eten we vandaag?

Grappig! Zo kom je wel makkelijk aan inspiratie als je nog boodschappen moet doen!
Ik heb gisteren een makkelijke groentesoep gemaakt, had echt even een sjaggerijnige 'ik heb nergens zin in' dag, hoort dat ook bij het zwanger zijn?
Vandaag staan er denk ik gehaktballetjes in zoetzure saus met mie op het programma.

Vissoep, lekkerbekje en salade met rucola. Hebben jullie trouwens al 'speciale trek' in bepaalde etenswaren? Ik niet, alleen de dingen die juist nu niet mogen lijken wel extra te trekken (rosbief, rood biefstukje, leverworst en uiteraard een wijntje). Btw, de alcoholvrije wijnen die ik geprobeerd heb, waren niet te pruimen...

Vissoep, lekkerbekje en salade met rucola. Hebben jullie trouwens al 'speciale trek' in bepaalde etenswaren? Ik niet, alleen de dingen die juist nu niet mogen lijken wel extra te trekken (rosbief, rood biefstukje, leverworst en uiteraard een wijntje). Btw, de alcoholvrije wijnen die ik geprobeerd heb, waren niet te pruimen...

vandaag eten we lekker makkelijk van de frituur lekker ongezond :p morgen ga ik voor de zelfgemaakte lasagna :) en dan is het fruit eten geblazen voor de vitamintjesss met ijs natuurlijk :p

Terug
Bovenaan