Wat eten we vandaag?

Ok, totaal off-topic, maar wat eten we vandaag?
Mijn standaardmenu's worden een beetje saai en ik probeer weer eens wat nieuws uit af en toe. Gister resulteerde dat in een prei/knolselderijstamppot. Misschien hebben jullie nog lekkere ideeën?
Ik denk dat iedereen wel een paar lekkere, makkelijke en gezonde recepten kent, dus als je ze wilt delen, graag!
Ik ga vanavond iniedergeval aan de pasta met prei, champignons, kruidenroomkaas en spekjes.

Boerenkool met blokjes ham en paprika hebben we vanavond gegeten.
Prinsessenstamppot is ook leuk, aardappels, rode bietjes, een ui en een appel en dat stampen. Heel makkelijk en snel en heel gezond.

Wij eten heel graag "blote billetjes in het gras"
Dat is stamppot van snijbonen en witte bonen.
Wij doen er voor het gemak gewoon een zakje van maggi aardappelpuree voor stamppot doorheen en natuurlijk spekjes. En als vlees een slavinkje.
hmmm

Oooooh, blote billen in het gras: lekkerrrrrr! Maar wij eten vandaag 'gewoon' aardappeltjes met spruitjes in een groentesausje en een worstje!
Eetsmakelijk allemaal!

En vanavond eten we : Griekse kofta van Knorr.
Maar niet met aubergine (houden we niet van) maar met gele paprika, ztaziki erbij en smullen maar.

Stond vorige week al op het menu, maar toen kreeg manlief de griep, dus uitgesteld menuutje :)

Mijn zoon vind de balletjes wel lekker, maar is niet zo`n rijst eter, maar met de saus erdoor kan ik hem wel zover krijgen :)

Terug
Bovenaan