wat eten????

A

Anoniem

Guest
Hey dames

Ik ben dinsdag naar de vk geweest en gelukkig was alles goed met de baby heb ook het hartje gehoord. Ik ben nu 13 weken zwanger.

De vk zei dan het wel normaal is dat je meer honger hebt omdat je baby veel energie gebruikt en veel voedingstoffen maar nu vraag ik me af wat jullie de hele dag eten want ik krijg bijna niks weg alleen fruit en yoghurt maar daar vul ik mijn maag niet echt mee.
Hebben jullie ook zo een raar gevoel in je maag als je honger krijgt?

Hoop dat iemand hier iets weet, word soms echt niet goed van al die honger.

Gr Desire

Hoi,

Ik heb ook meer honger en soms is het heel erg. Ik krijg het wel weg hoor al heb ik wel steeds zin in andere dingen. Ik heb bv 4 soorten volkorencrackers in de kast staan hahahaha! Ik kijk per dag waar ik zin in heb en heb veel soorten broodbeleg in huis. Je moet toch aan je voedingsstoffen komen. Ik zit nu in mijn yohurt met all bran periode. Morgen is het misschien weer finse ronde met pasta. Wie zal het zeggen. Zoek dus dingen die jij erg lekker vind!

Succes!
lfs ing

hey meid...

ik drink s'morgens als ik opsta 2 glaasjes fruitdrank(dat vult de maag en is gezond).
dan probeer ik een boterham te eten.
s'middags eet ik meestal iets wat ik echt lekker vind bijvoorbeeld wat cornflakes.of ik eet muslirepen.
en s'avonds gewoon warm eten al is het maar een beetje .
en doorde dag drink ik chocomel vult ook de maag.

veel succes

groetjes

stukjes banaan, die kunnen dat rare gevoel in je maag voorkomen.

Succes

Miep

Ik had het ook heel erg. Ik was misselijk en had daardoor geen trek, maar als ik niet at werd ik ook misselijk. Eet wat je kan en het liefst zo gezond mogelijk. Je kunt ook (als je die nog niet hebt) multivitaminen nemen, zoals Gravitamon, speciaal voor zwangere en borstvoedende vrouwen. Dan weet je zeker dat je al een groot gedeelte van je dagelijkse behoefte binnen krijgt.
Ik ben zelf een kleine eter en als je ziet wat je eigenlijk zou moeten eten wanneer je zwanger bent... dat krijg ik echt nooit naar binnen!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan