Wat fijn dat jullie er zijn!!!

A

Anoniem

Guest
Lieve aanstaande mama's (en papa's...?)

Wat onzettend fijn dat jullie er zijn!!!

Ik dacht echt de enige te zijn die rondloopt met zoveel zorgen en onzekerheden. Ik kom net vanochtend van de VK en ben inmiddels een beetje gerusgesteld maar wat is het goed om al jullie verhalen te lezen!
FF voorstellen:
Ben 31 jaar
Voor het eerst zwanger
Moet over 2 wkn termijnecho laten doen en gok dus nu zo'n 8 wkn te zijn
Ben spuugmisselijk de hele dag door.... GEK word ik er van
Vind het moeilijk mijn zwangerschap voor me te houden en zou het t liefst v/d daken willen schreeuwen
Denk bij ieder pijntje OEI is dit wel goed?
Heb in de tussentijd al zo'n 3 testen gedaan om te checken

Kortom netzoveel zorgen als ieder ander op deze site en vind het dan ook errug prettig al jullie verhalen te lezen.

Alvast bedankt en iedereen veel sterkte en vooral ook plezier gewenst!!!

Groet Lorrie

HOIHOI
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik hoop voor je dat het spugen snel over is, maar zolang als je spuugt is het ook een goed teken en ben je nog steeds zwanger.
Als je denkt dat je 8 wkn bent, nog ff 4 wkn geduld voor die eerste drie maanden om zijn!!!
En gelukkig wordt het spuge dan vanzelf minder og stopt het helemaal.
In ieder geval een fijne zwangerschap toegewenst!
Groetjes RB

Hoi!

gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij het clubbie!
Zwabgerschap staat gelijk aan onzekerheid volgens mij. Ik moet zeggen dat ik er een beetje aan begin te wennen, maar af en toe (zeker ook door de hormonen) heb ik van die heerlijke jankbuien omdat ik onzeker ben en bang ben dat er weer van alles en nog wat niet goed gaat. absoluut onnodig maar het hoort erbij.

dus sterkte er nog mee, maar probeer ook van deze byzondere periode te genieten.

groetjes Pauline
16 wkn 1 dag

hoi loraine
van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
ik hoop dat je snel minder misselijk ben en wat die pijntjes betreft die horen erbij
er gebeurt nu immers van alles in je lichaam dus maak je niet teveel zorgen en geniet ervan.ik ben zelf nu 23 weken zwanger van de eerste en ik geniet met volle teugen!echt het is helemaal geweldig!!ik wens je een hele fijne zwangerschap.groetjes sandy

Dank voor jullie reakties dames!

Wanneer hebben jullie jullie familie/vrienden en werk ingelicht? Daar ben ik best angstig voor. Mijn werk dan bedoel ik. Vrienden en Fam wil ik het heel graag vertellen. Vind het best eng wat de toekomst bied wat werk betreft en kan daar ook nog niet zo goed mee omgaan.
Tips anyone?

Groet Loraine

hoi hoi
weet je lorraine ik heb al snel een vriendin in vertrouwen genomen.
ik vertel haar normaal ook alles dus heb ik dit ook verteld en dat lucht op!!!
Je kan misschien best een zus of je moeder in vertrouwen nemen.
Ik snap heel goed dat je het t liefst van de daken zou schreeuwen maar een iemand in vertrouwen nemen lucht ook op!! het is dan het leukst om iemand in vertrouwen te nemen die al kinderen heeft kan je lekker raak vragen!! nou veel succes!!

Terug
Bovenaan