wat gaaf zeg!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben net een piep klein stukje wezen fietsen met onze Teun (en papa natuurlijk.)
Vanmiddag hebben we een fietsstoeltje gekocht.
Papa heeft hem er meteen opgezet en Teun even 'gepassen' in het stoeltje en hij zat zo stevig dat we een klein blokje hebben gefietst. (Teun is nu 8 maanden dus misschien wel erg vroeg??) Hij vond het super!!
Allebij zijn handjes op zijn stuurtje en zat helemaal trots te wezen.
Eerst zat hij in de maxicosidrager dus kon hij niks zien.
Er ging een wereld voor hem open!
En papa en mama ook super blij!

Groetjes Mikkie.

Hoi!!

Wat leuk!!!! hahaha, nou lekker genieten dan, zou ik zeggen!
Maar hij zit zelfstandig? of hij blijft zitten (op de grond oid) als je hem neerzet??
Volgens mij kan je dan gewoon kleine stukjes fietsen hoor, alleen uitkijken met hobbelen en hoe lang je het doet.
Gewoon lekker langzaam opbouwen, veel fiets plezier!!!

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ja leuk is dat he. Wij zijn nu twee keer wezen fietsen. Ik vind het wel lastig dat je dan weer lastig naar bv kruidvat kan gaan want waar laat je je kindje als je van je fiets afstapt. En al die tijd tillen gaat dus niet meer (veel te zwaar).
Maar dan ku je een buggie op je fiets zetten of zo maar dat weet ik niet zo goed hoe dat moet en met wat voor klem.
Wat ik ook wel leuk vind met fietsen is dat je wat verder komt dan wandelen; de directe omgeving komt me een beetje de neus uit, vandaar.
Geniet er lekker van; leuk dat het nog net van de zomer kan al wordt het wel weer slacht weer.

Ida

ja mij lijkt het ook helemaal geweldig, wij hebben ook een fietsstoeltje, nog van mijn dochtertje,maar ik ben mn fietssleutel kwijt, weggelegd in mn zwangerschap, en weet dus echt niet meer waar, maar ga vandeweek maar eens de boel op zn kop gooien, want ik wil ook heel graag, geniet er allemaal maar lekker van!!!!!

groetjes susanne

Terug
Bovenaan