Wat gaaf!!!!

Hoi dames,
Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad!!!
Ik heb het mooiste hartje zien kloppen.
Wat een fantastisch gevoel!!

Alles ziet er goed uit! Kindje heeft een zakje met genoeg eten bij zich en ik ben nu 7 wk 4dag.
Over 4 weken heb ik de 12wk echo en dat wordt de exacte uitrekendatum vastgesteld, dus voorlopig nog 2mei 2012!!

Gr Ilseh

hoi Ilse,

Wat heerlijk dat je het hartje al hebt zien kloppen dan heb je toch weer iets meer het gevoel dat je zwanger bent.
Je hebt dan wel de waaltjes maar het blijft onwerkelijk.

Vond ik tenminste bij de eerste,maar nu ook wel hoor,als je het hartje ziet besef je het nog meer,maar ik vond het pas echt gaaf als je de kleine voelt in je buik dat is zo magisch.

geniet maar lekker en leef maar naar de 12 weken echo toe,wanneer heb je die.
Ik moet 5 okt naar de vk,ik zou dan naar eigen telling precies 10 weken zijn,ben benieuwd.

Hoi,
bedankt voor de reacties.
14okt heb ik de volgende afspraak.

Gisteren hebben we het aan mijn aan mijn schoonouders en schoonzus verteld. We hebben dus weer een aantal gelukstraantjes laten vloeien...

Vanochtend heb ik het op mijn werk verteld. Allemaal leuke reacties. Ik werk geuniformeerd en ik wil geen risico's lopen, dus mag nu lekker in mijn eigen kleding rondlopen ipv mijn uniform.

groetjes Ilse

Ow!! Wat GOED!!! super zeg! maar dan heb je wel een vroege echo zeg! wel fijn!

succes weer verder met wachten tot de 2e echo, dan is meteen de risico tijd voorbij!!

Liefs kim

Terug
Bovenaan