Wat gaan die dagen langzaam he!

Hoi allemaal.

Ik word echt gek van mezelf, de dagen lijken wel vooruit te kruipen. Ik tel echt de dagen af tot 9 dec. Maar de dagen schieten dus niet echt op. Het klinkt misschien stom maar ik heb er af en toe spijt van dat ik al zo snel (4wk2dgn) een test heb gedaan dan duurt het helemaal zo lang voordat je de 'veilige' grens van 12wkn over bent.

Hebben jullie hier ook last van?
Ik ben in ieder geval van mening dat we mazzel hebben dat de feestdagen voor de deur staan, dan heb je in ieder geval een hoop afleiding.

Groetjes

Ik ken dat gevoel, maar vandaag mag ik onverwachts een echo en ik weet dat als er nu een goed kloppend hartje te zien is dat de kans op een miskraam een heel stuk kleiner is.

Maar met mijn achtergrond heb ik er een beetje een hard hoofd in, want vannacht krampen gehad en vanmorgen bloedverlies rose/rood maakt het er niet beter op voor mezelf.

Sterkte met aftellen

Wat vervelend voor je, Linda. Hopelijk brengt de echo goed nieuws.

Met de test had ik echt niet kunnen wachten, ik wìst gewoon dat het zover was (lees: m'n tieten ontploften). Ik wist echter niet hoe je precies weken moest tellen en dus bleek ik ineens al langer zwanger, dat ging heel snel.
Nu ben ik inderdaad ook heel blij dat we na 2 weken vakantie (kerst) in de veilige zone zitten.
Tik, tak, tik, tak...

ja heel herkenbaar!!! De tijd kruipt vooruit... en ik heb mn eerste echo er al op zitten!
Maar kan ook niet achten tot de volgende hoor, omdat die indd op de 12 weken grens zit. Dus als die goed is, zijn we in elk geval over die magische grens heen!
Succes iedereen met wachten :) meer kunnen we helaas niet doen...

@linda, so wat spannend zeg, hoe was het op de echo????

ja heel herkenbaar!!! De tijd kruipt vooruit... en ik heb mn eerste echo er al op zitten!
Maar kan ook niet achten tot de volgende hoor, omdat die indd op de 12 weken grens zit. Dus als die goed is, zijn we in elk geval over die magische grens heen!
Succes iedereen met wachten :) meer kunnen we helaas niet doen...

@linda, so wat spannend zeg, hoe was het op de echo????

Grappig, maar als je eenmaal over die 12 weken heen bent, ga je je wel weer druk maken om andere zaken hoor ;)
Bijvoorbeeld de 20-weken echo etc...

Succes allemaal nog even, het is zo voorbij hoor, de tijd vliegt!

Suzanne
15w+3 dg
(mei-forum)

Ik herken het! Heb pas over 2 weken de eerste afspraak met echo. En dan ben ik denk ik nog niet eens 9 weken, pfff (maar dat zal de echo uitwijzen). Voor mij schiet het ook niet hard genoeg op! Het is inderdaad wel zo dat die feestdagen afleiding zullen bieden, dat is wel fijn!

Terug
Bovenaan