Wat gaan jullie doen met kerstmis?

A

Anoniem

Guest
Hoi

Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst of alleen maar eten?

Eerste kerstdag gaan we naar mijn schoonouders.
En inderdaad alleen maar eten(gourmetten).
Tweede kerstdag gaan we naar Disney on ice.
Dat vind ik wel leuk voor het hele gezin.Het is voor de jongens heel herkenbaar want ze kennen het verhaal (the incredibels).
Ik hoop alleen dat we de kleine meid zolang kunnen vermaken,maar dat is pas een probleem als we daar zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie plannen.

Groetjes Jessica

Dit jaar gaan we eens niet naar Terschelling, maar blijven lekker thuis.

Wij gaan zondag voor kerst naar mijn vader en vriendin. Daar komen ook mijn broer, schoonzus en ons nichtje
Op eerste kerstdag komen mijn moeder en haar man met ook weer mijn broer met gezin bij ons eten.

Ga ik lekker een kerstdineetje in elkaar flansen voor ons zessen. Heb er zin in!!!!

Het dochtertje van mijn broer is een maand jonger dan onze zoon dus we zitten allemaal in de kleine kindjes. Hopelijk slapen ze als wij aan tafel gaan.

Hoi,

wij gaan 1ste kerstdag naar mijn vader en zijn vriendin.
Daar komen als het goed is ook de zoon en dochter van die vriendin.
2de kerstdag gaan we naar mijn ma en stiefvader.
Daar komt zowat het hele gezin, behalve mijn broer, want die ging wat anders doen.
We hebben er wel zin in!!

Groetjes Debby.

Hoi. Wij zijn eerste kerstdag lekker met zijn viertjes thuis, heerlijk! Ga ik overdag met mijn oudste (bijna 3) naar mijn paard, daarna lekker met zijn allen een beetje wandelen (als het weer het toelaat..), en dan 's avonds beetje met de kinderen spelen.
Tweede kerstdag komt mijn moeder, mijn oma, mijn broer met zijn vriendin en mijn schoonouders naar ons toe. We gaan ook gourmetten en steengrillen, want anders word het wel heel veel koeken geblazen..
Gr. Anne-Marie

hey meiden   1e kerstdag gaan we na mn schoonouders,en daar komt ook mn zwager met zn vriendin,en dan daar eten.

2e gaan we naar mn zus en haar man,en hun dochter is 4 en mn zus heeft een zoontje die 5 dagen ouder is dan ons meiske.
mn 2 broers en schoonzussen komen ook,en 1 heeft een zoontje van 11mnd,en mn moeder en oma zijn er ook,lekker met zn alle eten.
na de kerst zijn we lekker de rest vd week saampjes vrij,heeeerlijk,nou   doeiiii

Terug
Bovenaan