Wat gaan jullie doen met koninginnedag

A

Anoniem

Guest
Hey

Wat gaan jullie allemaal met koninginnedag doen, voor de eerste keer met onze kids.
Wij gaan naar Rotterdam naar vrienden (is ook makkelijk met Danique)
We gaan even de stad in en daarna weer terug naar het huis van onze vrienden.

We gaan eigenlijk elk jaar naar Amsterdam maar nu met de kleine gaat dat niet meer.
Veel te druk voor haar.

Maar vind het niet erg hoor Rotterdam is zeker ook leuk

Liefs Ilse mv Danique

Hey Ilse,

Niet feesten in 's-Heerenhoek?? Wij zijn zelf niet zo van die feestbeesten. We gaan morgen weer lekker verder met werken in onze achtertuin. Die heeft een extreme makeover gehad en het is een enorme klus. Morgenmiddag komen vrienden van ons en blijven gourmetten. We maken het wel gezellig.

Veel feestplezier morgen!

Liefs,
Nelly.

hoi hoi

Wij gaan het dorp in!!!!..
Ons dorp bestaat dit jaar 650 jaar dus is het extra groot feest.
Wel leuk, heel het dorp begint langzaam te veranderen in de riddertijd..

http://www.klundert650jaar.nl/

voor wie geinteresseerd is.. hahahahaha

enne sophie trekt haar oranje kleding aan natuurlijk...

liefs tobi

Wij hebben groot feest in het dorp, Errug gezellie! Ik organiseer de 6-kamp dus ik heb het de hele dag druk met van alles. Ik heb wel een helemaal te gek oranje shirt laten maken voor Thomas, waar ik de handtekeningen van de artiesten op laat zetten! Dan ook even mijn link voor de geintereseerden: www.koninginnedagopheusden.nl ....
Met een beetje geluk heb ik morgenavond de eerste foto's er al wel opstaan! Jullie ook, ben zo benieuwd hoe alle kids die gekkigheid gaan ervaren!
Veel plezier iedereen morgen!

-X- Marieke

Wij doen er niet echt aan
Waarschijnlijk omdat er hier geen pieeeeep te doen is. En Rotterdam hebben we na 24 jaar ook wel gezien. Ieder jaar is het hetzelfde.

Wij gaan dus lekker weg op de skates straks (jaja we hebben het helemaal te pakken)

Veel plezier voor diegene die het wel vieren.

Pauline

Ik moet vandaag werken en jaimey is vandaag bij papa.
Ik weet ook niet wat ze gaan doen ligt eraan hoe het vandaag zit met zijn koorts.
Spelletjes met zijn tweeen zullen ze vast wel gaan doen... altijd leuk met papa.

Fijne dag aan iedereen!

groetjes kaat

wij gaan straks lekker fietsen.
daarna naar het dorp toe, is dan een markt.

en dubbel feesten hier.. psv is kampioen!!!

(tja, wij wonen naast Eindhoven...we komen niet onder het feestgedruis uit. Gisteren al toeterende auto's in de wijk..hahahahaha)

Mannetje moet werken, dus vrouwtje heeft geen auto (had geen zin om hem om 5.00 naar z'n werk te brengen). Dus ik ga zo maar even wandelen, misschien kom ik nog wat leuks tegen. You never know!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan