wat gaan jullie doen vandaag?

ik ben op van de zenuwen want jr krijgt z'n prikje vandaag. bleh helemaal geen zin in. maar he we willen natuurlijk wel dat de kleine weerstand krijgt.
ben wel heel errug nieuwsgierig hoeveel die weegt nu.

Succes vandaag met zijn prikje. Ik hoop voor je dat het meevalt.

Ik heb net al Jamie gewassen en hij ligt nu lekker te slapen. Ik ga zo
zelf even douchen en in huis rommelen. (Ik hoop dat hij lekker eventjes
blijft slapen).

En dan ga ik vanmiddag eventjes lekker wandelen ofzo als het lekker weer blijft.

Groetjes Natasja

sterkte met de prik!
Ik moet echt hoognodig buiten aan de slag, even mijn auto weer wat toonbaar maken en de ramen zemen buiten. Maar Enzo is nu erg onrustig, misschien is hij vanmiddag rustiger. Anders ga ik binnen maar eens wat klussen doen die zijn blijven liggen tijdens mijn zwangerschap o.a. de badkamer ontkalken, we hadden een zwarte badkamer maar die is nu onderhand wit, ha ha ha

liefs
di silva

Succes vandaag met de prikjes....
Bij Yari vielen ze wel mee, de prik zelf niet maar daarna is hij als een blok in slaap gevallen. En alleen een beetje last van een stuif beentje gehad.
Ik krijg zo een vriendin met haar dochtertje op de koffie, haar dochtertje Lynn is 4 weken ouder als Yenna dus die dames vermaken zich wel.
Vanmiddag komt mijn schoonmoeder gezellig kletsen en vanavond komen de bazen van mijn man op kraamvisite, dus een erg drukke maar vooral gezelllig dagje...
Ik zal dan ook niet veel tijd hebben om achter de laptop te zitten.

Voor jullie allemaal een fijne dag!!!!

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan