wat gaan jullie doen vandaag?

Hallo allemaal, vanmorgen opgestaan, en heb totaal geen idee wat we kunnen gaan doen vandaag, dat is balen zeg! De afgelopen dagen zijn we door de vakantie veel weg geweest, en ik vind een dagje heerlijk thuis helemaal niet erg, maar de kids hadden andere plannen, ze wilden iets gaan doen......maar wat? Ze hebben een heerlijk zwembad in de tuin, en we hebben onze eerste werkdagen erop zitten, dus zelf vond ik dat wel een goede optie, haha Dus kom maar op met de tips............groetjes en een prettig weekend Wendy

Hoi Wendy

Aan mijn tip heb je niks: wij vieren vandaag namelijk de verjaardag van Sophie. Gezellig, het hele huis vol visite en een heeel jarig meisje!

Groetjes
Susan

Tsja, nu heb je er natuurlijk niets meer aan ...

Vanmorgen zijn we naar de kerk geweest, toen auto wassen, bandenspanning doen, kdv papieren ingevuld, badje vol laten lopen, en luieren maar!

Maar goed, ben je er nog uitgekomen met je kinderen?
Liefs Nelleke

Hoi, hoi, uiteindelijk is het speeltuin geworden, en gisteravond nog verlaat verjaardagsbezoek gehad, dus hebben we lekker in de tuin gezeten, heerlijk. Vandaag komt een vriendin haar kids naar ons brengen, zij moet werken en ik pas op vanmiddag, denk dat ik vandaag dus ook naar de speeltuin ga. Als de vakantie al zolang duurt, weet je vaak niet meer wat je moet doen, terwijl ik het heerlijk vind om de kids thuis te hebben......groetjes Wendy

Terug
Bovenaan