Wat gaan jullie doen vandaag???

A

Anoniem

Guest
 het is zooooo'n k*t weer!!! We kunnen nieteens even gaan wandelen ofzo...
Mijn mannetje is nu voetballen en ik ga zometeen douchen (ja, NU NOG! Hahaha) en dan de kleine uit bed halen en als ze gegeten heeft lekker met haar knuffelen!
En verder ??????
Ik weet het niet.....denk wat wassen, opruimen, stofzuigen, strijken ????
Of gewoon lekker op de bank een filmpje kijken??
Hahaha och ja, ik zie wel...
Kan trouwens best dat mijn ouders dadelijk bellen om koffie te komen drinken straks,  doen ze  heel vaak op zondag. Ik hoop het eigenlijk wel.... en anders bel ik ze zo wel dat ik me hier zit te vervelen  

Hoi hoi,

Wij zitten met hetzelfde probleem! Balen he van het weer!!! Vanavond gaan we bij de ouders van mijn vriend eten, maar verder?? Beetje binnen hangen, opruimen, ik weet het anders ook niet... Fijne zondag!

X Susan

haahahaha...
Troost je.... ik zit ook nog in mijn "vuil"
Ik ga zo ook lekker douchen met die meid... 't is tenslotte ook voor haar zondag.. allebei nog in peejay's

Vanmiddag gaan we mijn tante en oma maar eens lastig vallen... hahaha.
Blijven daar lekker eten (heb ik de troep ook niet ) en na de koffie lekker naar huis.

groetjes Debby mv B'Elanna

Hier een beetje aan het verven. Vreselijke zeepaardjes van de vorige bewoners eindelijk eens weg uit de wc.....

Enn, ook nog was wassen en stofzuigen. Pffff BAH!

Oh ja en mijn ouders komen vanmiddag nog even een stukje taart eten en met hun kleindochter spelen.

Bah he...wat een rotweer! Kan ik altijd heel erg van balen,. ik ben echt een buitenmens!
Wat ik helemaal balen vind is dat er vandaag bij ons in de stad een groot   (theater) festival is. Altijd heel erg gezellig, maar nu is het gewoon prut! We gaan daar dus niet heen...jammer...ik had al een oppas voor Daan. Die heb ik al afgebeld. Want ook al word het nog droog, ik denk niet dat de sfeer er in zit. Bij mij niet in ieder geval...(ben echt gevoelig voor dit weer )
Verder...ik heb geen idee! Huishouden al wat gedaan... ik weet het niet....

Bah!

gr Anita

het weer is wel erg droevig
mijn man is nu ff mountain biken met vrienden en daar ga ik straks al zoonlief wakker is ook naar toe lekker gezellig (ze zijn gister nog hier geweest) maar dat mag depret niet drukken
wat ik ook lekker vind is met een goed boek op de bank liggen
groetjes ineke

Mijn vriend is jarig vandaag en we zouden naar Blijdorp gaan. Maar dat is dus in het water gevallen.
Maar nu klaart het weer op, dus gaan we maar naar een fauna-park hier in de buurt, waar ook heel veel vogels, herten, kangaroes en pony's zijn.
En dan straks lekker uit eten.
Blijdorp komt wel een andere keer.
Veel plezier allemaal vandaag.
Sil

hey,

mijn vriend was afgelopen vrijdag jarig, maar we hebben het vandaag geviert, dus de hele dag visite en nog eens visite gehad, en nu heb ik het wel een betje gehad, dus ga lekker zo naar bed en morgen een rustig dagje, hoop ik

en sil, nog gefeliciteerd met vriend-lief,

groetjes susanne

Terug
Bovenaan