Wat gaan.......

A

Anoniem

Guest

Jullie doen in de zomervakantie met je kleintjes?
Misschien doe ik nog leuke ideeen op!!

Groetjes Sil mv Jelle26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Hoihoi!
Wij gaan een weekje met mijn schoonmoeder en vriend,mijn zwager en schoonzus met kind naar landal.
Verder nog een keertje ponypark slagharen(heb nl.kortingskaarten) en vooral luieren,haha.
Groetjes Tanja

DISNEYYYYYYY!!!!!
Mn schoonouders zijn 40 jaar getrouwd dus gaan met mn 2 schoonzussen met aanhang, mn schoonouder (natuurlijk) en wij, voor vier daagjes naar Disney.
Dat is altijd wel lekker in de zoervakantie, omdat de meeste mensen in het weekend of in korte vakanties er heen gaan en het dus niet zo mega druk is.

Daarna gaan we in oktober een weekje naar center parks en misschien van de zomer even een weekje de caravan inpikken van mn schoonouders of met een tent bij mn schoonouders.

Pauline

Wij hebben net een camping besproken.
We gaan dus heerlijk kamperen bij de Sallandse Heuvelrug. Nu nog hopen op mooi weer.
Ik heb er echt heel veel zin in.

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hoi,
Wij gaan in september 3 weekjes naar mijn schoonfamilie op sicilie,
ff bijkomen, ik zal mijn kleine wel weinig zien die gaat de hele familie natuurlijk rond en verwend dat hij dan zal worden. Ik hou mijn hart nu al vast Hihihihi

Groetjes jolanda en Francesco

Over 3 weken zitten wij in Zeeland (Kamperland) voor een weekje.
Best dichtbij dus, heb er heel veel zin in.
Ik heb zoiezo erg veel zin in de vakantie, Roos gaat nu sinds een paar weken naar de basisschool en ik moet erg wennen aan het nieuwe ritme van school.
Dus straks niet meer iedere ochtend rennen, vliegen en mopperen om haar om 08:30uur in de klas te hebben, heerlijk!!!
Na het weekje zeeland een week lekker niks en in onze laastste vakantie week gaat mijn zwager trouwen, een leuk dagje/feestje dus.

groetjes Danielle.  

Wij gaan naar een huisje op een camping in Frankrijk. Bij Lyon, dus niet al te ver rijden. We blijven een weekje, eerst ff proberen..

Liefs Maaike

Terug
Bovenaan