Wat gaat de tijd snel!!!

Hallo meiden,

Ik was gister eens goed naar mijn zoontje aan het kijken, en toen zag ik dat hij ALWEER  uit zijn maatje 56 kleren aan het groeien is boehoe!! Dus ik moest al die leuke kleine kleertjes weer opbergen  ik vind het zo moeilijk om ze weg te doen dus nu haal ik de leuke kleertjes eruit en bewaar ik maar even voor eventueel een tweede kindje. Maar wat gaat het snel zeg! hij is nu 5 weken en hij lacht al bewust en kijkt zoveel om zich heen!! Vinden jullie ook niet dat het zo snel gaat?? Het lijkt nog maar gister dat ik hem voor het eerst in mijn armen had en nu wordt hij al zo groot hihi en hij is nog maar 5weekjes hihi

groetjes Deborah

hahaha ja gaat erg snel he die van mij is al weer 13 weken geweest en word al zo groot als ik die fotos kijk van toen die pas was geboren denk je echt van hoe kan het toch he echt super!!!

die van mij is vandaag ook precies 5 weken oud, hij past gelukkig nog steeds zijn kleertjes maat 50/56.
het gaat inderdaad erg snel, ook ik weet nog als de dag van gister dat ie voor het eerst in mijn armen lag. en nu is ie alweer flink gegroeit.
hij was al erg snel met lachen, al na twee weken en sinds zaterdag 31 maart lacht ie met geluid erg leuk!!!
geniet er lekker van doe ik ook..

groetjes

hallo,
Ja, bij mij zijn de eerste kleertjes nu weggelegd, en ik voel me er helemaal niet lekker bij. Dit komt ook omdat dit waarschijnlijk de laatste is. En daarom wil ik helemaal niet
dat ze groeit. Ik wil dit kleine koesteren. Maar helaas, maat 62 is reeds al in zicht.
Maar wen er maar aan, in dit eerste jaar gaat het zo snel. Zo hebben ze het voor de eerste keer aan, en zo kan het weer weg omdat het te klein is. Pas na een jaar (mt 86) wordt het wat rustiger.

Hoi,

Esther is nu 11 weken en ik had het er gisteren over met mijn man dat het hele 'mini' er eigenlijk al wel af is. Ze heeft een veel groter hoofd, een dikkere buik, is onwijs gegroeid. Ze zit al in maatje 62, haar haren worden lang. Het gaat echt zo superhard!!!

Groetjes,

Eveline

Gaat hard he. Dubbel gevoel heb ik er bij. Want ik ben o zo blij als Quinn weer meer kan en trots als hij weer is gegroeid. Anderzijds gaat het zo snel dat ik wel eens wens dat hij wat langer klein blijft. Ook met de kleertjes heb ik een dubbel gevoel. Jammer dat ik het weg moet leggen, maar ook leuk dat hij weer nieuwe kleertjes aan kan. Ben altijd benieuwd hoe hem dingen staan.
Hadden jullie dat trouwens ook..... je kocht tijdens de zwangerschap  iets keileuks en het staat voor geen meter blijkt nu!
Groetjes Veerle

Hahaha, ja, sommige dingen staan écht niet! Ik had een geel pakje gekocht en het leek net of Esther een ernstige ziekte had... En van een vriendin heeft ze een pakje gekregen met hele kleine ruitjes en strikjes...heel schattig pakje, maar daar is mijn meisje niet petite genoeg voor want nu oogt ze reuzachtig! Met pasen krijgt ze haar eerste jurkje aan, ben benieuwd hoe dat staat!

Christian draagt nog steeds maatje 56, vanaf de geboorte en als ik maatje 62 naast hem leg, dan denk ik, daar is hij nog lang niet aan toe, zo groot! Ik weet dat hij gegroeit is, maar eigenlijk zie ik dat niet zo... Misschien scheelt het dat hij 4355 gram bij de geboorte was, dus al behoorlijk groot... Ik ben erg nieuwsgierig naar zijn volgende gewicht en lengte bij het cb. Dan wordt zijn groei tastbaar.
Maar toch, ik vind het een raar idee dat hij de kleertjes die hij nu draagt, straks nooit meer aandoet. Dat ik straks met een grote doos babykleertjes zit die misschien nooit meer gebruikt worden... Vreemd!

Maar het gaat wel snel, over 3,5 weken moet ik al weer werken!!!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (6,5 weken)

Terug
Bovenaan