Wat gaat de tijd toch snel

Ik moet er nu toch echt aan geloven, mijn hard voor getrainde gespierde buikje verdwijnt.. Alleen de bovenste blokjes zijn nog zichtbaar.. met 15 weken begin ik nu toch echt te groeien. Het bovenste knoopje van de maatje 36spijkerbroeken moet nu toch echt los als ik zit.. Nog even en de positiekleding kan weer aan

Ik vindt het heel erg leuk zwanger zijn en kan niet wachten tot die buik weer zo dik als een skippybal is.. Het wordt nu echt echt! hihi.. tis voor mij de 2e keer maar toch vindt ik het weer een bizar wonder hoor.. dat dat in je kan groeien.. volgende week donderdag weer een echo.. wauw wat gaat de tijd toch snel

hahahahaa leuk te lezen dit.
15 weken en nu pas je knoop los van je spijkerbroek.
Oke ik heb geen maatje 36 (38) en ik heb ook geen gespierd buikje meer na 2 zwangerschappen maar ik draag mijn zwbroeken al vanaf week 8 hahahaa mij buikje is als mensen goed kijken al echt wel te zien en ik ben pas 12 weken onderweg.
Heerlijk he dat er weer zo'n kleintje in ons mag groeien. Dat ons lichaam dit nog een keer kan doen.
Vrijdag de nekplooimeting echo erg veel zin om de kleine weer even te zien.
geniet ze
gr
charlotte

Hee hoi,

Ik ga op 5 dagen na gelijk op met een collega, ook ik zie verschillen maar ook mijn bewoners. Mijn buikje groeit minder hard en ik heb af en toe last van mijn buik en juist dat maakt me onzeker...

De weken gaan nu wel snel, helemaal omdat we steeds druk in de weer zijn. Zondag 15 weken zwanger, joehoe!!!

Liefs grote broer

M'n zus is op de dag gelijk uitgerekend met mij en ik zie bij haar ook inderdaad dat ze al echt een zwangere buik krijgt. Ik ben de eerste 12 weken echt heel onzeker geweest omdat ik na m'n dochter ook nog een miskraam gehad heb ( niet geplande zwangerschap maar blijft toch een pijnlijk iets )

Maar ben nu vol op aan het genieten en het wordt nu toch echt zichtbaar voor m'n omgeving, echt leuk die reacties. Vooral op de sportschool kan ik ook echt genieten van de leuke reacties, we doen beide veel aan vechtsport ook in wedstrijd vorm en dan volgen er allemaal pmerkingen als "als dit geen Semmy Schilt wordt weet ik het ook niet meer"

Ben blij te horen dat het goed met je gaat grote broer! De meest onzekere periode is voor jou nu ook lekker achter de rug, en die buik die komt wel! Dat weet ik zeker,

En @ Winx, geniet lekker van je echo! Weer even lekker dat wondertje in je buik bekijken , ik moet volgende week donderdag weer heeeeeeeeeel misschien weten we dan wel wat het wordt hihi

Terug
Bovenaan