Wat gaat een jaar toch snel!

Hallo Mamma's

9 mei wordt onze dochter alweer 1 jaar, wat gaat zo'n jaar toch snel zeg.
Hoe gaat het met jullie kindertjes? Ben benieuwd hoe het bij jullie gaat?
Onze dochter is een echte kwebbeltante, ze kan behoorlijk kletsen in d'r eigen taaltje.
Als de visite weg gaat zwaait ze, en we zijn druk met het hoera leren. Handjes klappen vind ze ook erg leuk.  Ze eet en drinkt goed, alleen een boterhammetje vind ze niet zo leuk, maar  dat komt ook wel goed. Ze kruipt en  "loopt" sinds kort om  de salontafel heen. Het hele huis word op het moment ontdekt en de katten wil ze het liefst bij de staart  grijpen.  Ik had nooit kunnen bedenken dat het zo mooi is om een kindje te hebben.  

Groetjes een trotse mamma.

geweldig he hoe verliefd je kunt zijn op je eigen kind heerlijk gewoon.
Ons mannetje wordt 3 mei 1 jaar en hij doet ook al van alles.
Hij eet goed is ook wel een beetje een hobby van hem (en mij) als hij iets niet lekker vindt of hij  heeft genoeg dan spettert hij het weer uit zijn mond.
Soms niet leuk maar eigenlijk moet ik er ook wel weer om lachen.
Vanmorgen lag ie bij me in bed (hij krijgt nog 2 keer borstvoeding) en legde na de voeding zijn hoofdje zo lekker tegen me aan en zat me te aaien.
Er zijn al heel wat bekers omgegooid van de tafel (zijn zus van 2,5 vindt dat alleen maar leuk) en hij gaat geregeld op ontdekkingstocht.
hij kruipt de hele kamer door en trekt zich overal aan op, maar mama blijft wel zijn beste maatje.
Ik heb nu al zin in het volgende levensjaar, leren lopen en praten enzo ( en de peuterpbertijd )
Geniet ervan hoor want ook de volgende jaren gaan snel, ik zie het met mijn dochter ze is nu 2,5 en loopt de hele dag te kletsen en liedjes te zingen (en is soms ook erg dwars) maar al met al erg gezellig.
Fijne verjaardag alvast, groetjes Martine

poehh hey, hou op!
een jaar is zo voorbij. mijn dochter wordt in aug 2 jaar, maar zie haar nog zo in mijn armen liggen na de geboorte!!
het werdt me wel altijd gezegt, van geniet er maar van, en ik maar denken dat zal wel meevallen , maar het cliche is waar jammer genoeg. ik geniet dan ook met volle teugen van ieder moment, de leuke en helaas ook minder leuke!! maar het is prachtig de ontwikkeling te zien van je kindje.

Zeg dat wel!!!
Het gaat echt verschrikkelijk hard. Die kleintjes ontwikkelen zich zo snel. Prachtig om te zien, moeilijk om soms niet in lachen uit te barsten als er iets gedaan wordt dat eigenlijk niet mag.
Mijn zoontje is nu  bijna 8  maanden. Laatst realiseerde ik me opeens dat we al ruim over de helft van zijn eerste levensjaar zijn en dus dichter bij zijn eerste verjaardag dan bij z'n geboorte. Soms lijkt z'n geboorte al heel ver weg en soms lijkt het alsof het gisteren pas gebeurd is. Hebben jullie dat ook?

Groetjes, Margrethe

p.s.: Heb nu al weer zin in een volgende kleine hummel.....

Terug
Bovenaan