Wat gaat er in de luiertas?

Hi, vraag aan de ervaren mama's hier. Moet mijn zwangerschapsverlof tijd voor de bevalling ergens mee vullen. Dus dan maar alvast de luiertas vullen. Luiers, billendoekjes, billencreme, spuugdoekjes.

Vergeet ik nog iets?

Voor de eerste tijd, maandverband (je vloeit nog een tijdje na) bij borstvoeding; pads. bij flesvoeding altijd wat melkpoeder meenemen of een kant en klaar pakje melk zodat je je kindje kunt voeden mocht het nodig zijn!
Liefs

Reserve huissleutels ergens in een binnenvakje (als je die hebt) Ik vergat ze regelmatig toen Margo er net was..... toch wel makkelijk :). Ik heb toen zelfs mijn man een keer terug moeten laten komen van zijn werk in Den Haag (we wonen in Almere) omdat ik er niet in kon, mijn buuf was toen een weekje op vakantie.
Oh ja, en met het komende mooie weer: een handdoek of extra hydrofielluier en een paar knijpers om voor de opening van de kinderwagen te hangen als je kleintje last heeft van de zon!

Liefz Esz

idd, knijpers ja, ik hang er ook een hydrofieldoek voor als de zon in de oogjes schijnt!!
wel opletten dat ze het niet te warm krijgen en af en toe luchten als je er iets voor hangt.. ik heb idd ook altijd wat vuilniszakjes bij, voor vieze luiers en voor de kleertjes als ze zich bevuilen!!
Liefs

Ik nam ook vaak een natte washand mee of een washand en een flesje water voor als het warm was voor verkoeling of als er als het wat ouder werd een tand door zijn lip had om te verzachten...Maar voor nu ook erg makkelijk.

Terug
Bovenaan