Wat gaat het allemaal snel... jammer...

Hoi

Mijn meisje is nu net 4 maanden. Liggen in de kinderwagen is echt een ramp, dus mevrouw zit al. Na 3 a 4 uur komt ze nog wel voor een fles, maar ik mag haar dan niet neer leggen ze wil zitten. Terwijl ze drinkt ligt ze constant op de speen te bijten en is steeds aan het lachen en kletsen. Uiteindelijk drinkt ze fles wel op maar ze heeft er naar mijn idee zo weinig interresse nog voor. Ik ben dus afgelopen weekend begonnen met groenten. Dit vind ze heerlijk en gaat gillen als ik niet snel genoeg ga of als het op is.
Ook slapen doet ze overdag nagenoeg niet meer, ze wil over bij zitten en zit dat gezellig mee te kletsen en lachen. Pppfff ik vind het jammer dat dat echte kleine er nu al af gaat. Herkennen jullie dit ook? En vinden jullie het ook zo jammer? Liefs mama.
 
Ha mama,

Mijn meisje is al weer 6 maanden en ja het gaat snel!! Ik zit nu nog maar op 3 flessen, waarvan 1 de helft pap uit een bordje. De tijd van lekker rustig op schoot flesje drinken is echt voorbij. Nu vind ik het niet echt jammer, omdat ze de eerste 3 maanden veel heeft gehuild. Vanaf 4 maanden (begonnen met hapjes) is het echt een tevreden meisje geworden en ben ik begonnen met genieten. Ik vind alle nieuwe dingen die ze kan vooral erg leuk. En slapen heeft ze nooit veel gedaan, ik ben blij dat ze nu vrolijk wakker is in plaats van de huilbuien. Maar als ik naar die kleine kleertjes kijk die ik opruim.... toch wel een steekje hoor! Er zal bij ons dan ook wel een tweede komen als dit ons gegeven is.

groetjes, Jootje
 
Hoi mamamoeder,

Ik had jou berichtje zelf wel kunnen schrijven! Mijn dochter doet precies hetzelfde, willen zitten, overal bij willen zitten, liever spelen enz dan de fles..
Ze beginnen nu echt mensjes te worden!!
 
hahahaha
hallo mamamoeder

ook mijn dochtertje (vandaag 5 maanden) doet hetzelfde als jouw dochtertje.
ze wilt zitten bij alles en zit maar te lachen en te vertellen.
ze ziet alles om zich heen, we zijn ook een groot gezin, want zij is ons 4de kindje en ook onze laatste en dat steekt best wetende dat dit mijn laatste is en ze wilt zo snel,haha
vandaag haar eerste tandje ontdekt.. hij is net door.. hihihi ze is er zo trots op dat ze de hele tijd gekke bekken zit te trekken zodat iedereen het kan zien,haha
als toevallig de tv aanstaat dat kan je vergeten dat ze fatsoenlijk eet,hahaha want tv is toch zo interressant, normaal staat hij uit hoor, maar ze krijgt s'middags haar bordje pap en dan kan ik niet van de andere 3 verlangen de tv uit te zetten.
ze kijkt zelf elke morgen lachend en gierend de tweenies,haha dat ziet superleuk uit.
ze slaapt wel nog tussen de middag, maar niet lang meestal een uurtje en daarna wilt ze weer spelen. aan aandacht komt ze hier niet te kort,ze is namelijk een nakomeling, de andere kinderen zijn 9,9 en 10 jaar.
groetjes silvia
 
Mijn zoontje is nu 5 weken en ik vind dath et kleine baby er nu al af is, het gaat inderdaad heel snel allemaal, als ik nu een pasgeboren baby zie denk ik wat klein zeg! terwijl jesse pas 5 weken is! En omdat het zo snel gaat geniet ik maar van elke dag!
 
Terug
Bovenaan