Wat gaat het allemaal snel

Vanmorgen voor controle bij de gyn geweest en mocht nog even naar huis om een tas te pakken en moest om 15.00 uur weer terug zijn en in het ziekenhuis blijven. Ik krijg nu 2 keer per dag een ctg (hartfilmpje) van de kleine en 2 keer per week een soort echo waarbij wordt gekeken naar de weerstand in de navelstreng. Kortom ik blijf tot en met de bevalling in het ziekenhuis. Tot nog toe gaat het goed met de kleine en hoe langer die in de buik zit hoe beter. Als het mis gaat dan wordt de kleine meteen gehaald.

Dit is niet hoe ik mij een zwangerschap had voorgesteld. Maar ben wel blij dat de kleine nu goed in de gaten wordt gehouden.

Groetjes Jojanneke

Kan me voorstellen dat je het heel anders had voorgesteld, maar zoals je zelf al zegt..jij en de kleine zijn in goeie handen en ik hoop dat de kleine het nog even volhoud en nog even in je buik blijft zitten.
Heel veel sterkte en suc6 en ook al moet je nu in het zh blijven wens ik je toch een fijn paasweekend.

gr aukje

Ik hoop dat ie nog lekker even bij je blijft in je buik... Maar gelukkig controleren ze je nu dus heeeel goed! Heeeel veel succes alvast met bevallen voor t geval dat t sneller gaat als we.denken.... En onthoudt, je bent in hele goeie handen!

Liefs kim

Fijn idd dat ze jou en je kleintje zo goed in de gaten houden! Maar wel ff pittig om nog t vooruizicht te hebben zo lang in het ziekenhuis te moeten blijven...
Succes, en hopelijk kun je jezelf een beetje vermaken daar.
Hoorde van een moeder dat ze gewoon online fotoalbums ging maken etc...als je zo'n soort hobby ff kunt oppakken doe je meteen nog wat nuttigs!

Sterkte deze laatste weekjes en hopelijk heb je snel je kleintje in je armen!

Terug
Bovenaan