A
Anoniem
Guest
Hallo mam's.
Vinden jullie het allemaal ook zo hard gaan. Moesten jullie ook op jullie kids verjaardag aan de dag van geboorte terug denken
Onze meid is afgelopen vrijdag 1 JAAR geworden en ik vind wel lijken als of het ineens heel hard gaat.
Lopen langs box en tafel doet ze al geruime tijd en daarna is ze pas gaan kruipen.
Nu doet ze al losse stapjes zetten. Heb er dit weekend wel 19 geteld.
Zelf willen eten. En dit natuurlijk met je handje zelf stamppot gaat er zo in.
Gezichten trekken. Met d'r mondje O zeggen. Ziet er echt heel leuk uit.
Luier verschonen is helemaal niet leuk dan moet je een grote mond opzetten.
Op de comode liggen daar is ze natuurlijk veel te groot voor.
En als je kus zegt met d'r hoofdje naar je toe komen en heerlijk tegen je aan liggen om te kroelen. Maar natuurlijk niet te lang.
Dit had ik een tijdje terug echt niet verwacht. We genoten toen wel van d'r maar door haar nachtbraakfestijn was het toch anders. En zij is ook zo veranderd sinds het slapen een stuk beter gaat.
En al die nieuwe geluidjes. Het zijn nog geen woordjes maar de klanken van sommige worden haal je er soms uit.
In 1 woord geweldig.
Groetjes van een super trotse Mama
.
Vinden jullie het allemaal ook zo hard gaan. Moesten jullie ook op jullie kids verjaardag aan de dag van geboorte terug denken
Onze meid is afgelopen vrijdag 1 JAAR geworden en ik vind wel lijken als of het ineens heel hard gaat.
Lopen langs box en tafel doet ze al geruime tijd en daarna is ze pas gaan kruipen.
Nu doet ze al losse stapjes zetten. Heb er dit weekend wel 19 geteld.
Zelf willen eten. En dit natuurlijk met je handje zelf stamppot gaat er zo in.
Gezichten trekken. Met d'r mondje O zeggen. Ziet er echt heel leuk uit.
Luier verschonen is helemaal niet leuk dan moet je een grote mond opzetten.
Op de comode liggen daar is ze natuurlijk veel te groot voor.
En als je kus zegt met d'r hoofdje naar je toe komen en heerlijk tegen je aan liggen om te kroelen. Maar natuurlijk niet te lang.
Dit had ik een tijdje terug echt niet verwacht. We genoten toen wel van d'r maar door haar nachtbraakfestijn was het toch anders. En zij is ook zo veranderd sinds het slapen een stuk beter gaat.
En al die nieuwe geluidjes. Het zijn nog geen woordjes maar de klanken van sommige worden haal je er soms uit.
In 1 woord geweldig.
Groetjes van een super trotse Mama
.