Wat gaat het hard.

A

Anoniem

Guest
Hallo mam's.

Vinden jullie het allemaal ook zo hard gaan. Moesten jullie ook op jullie kids verjaardag aan de dag van geboorte terug denken
Onze meid is afgelopen vrijdag 1 JAAR geworden en ik vind wel lijken als of het ineens heel hard gaat.
Lopen langs box en tafel doet ze al geruime tijd en daarna is ze pas gaan kruipen.
Nu doet ze al losse stapjes zetten. Heb er dit weekend wel 19 geteld.
Zelf willen eten.  En dit natuurlijk met je handje zelf stamppot gaat er zo in.
Gezichten trekken. Met d'r mondje O zeggen. Ziet er echt heel leuk uit.
Luier verschonen is helemaal niet leuk dan moet je een grote mond opzetten.
Op de comode liggen daar is ze natuurlijk veel te groot voor.
En als je kus zegt met d'r hoofdje naar je toe komen en heerlijk tegen je aan liggen om te kroelen. Maar natuurlijk niet te lang.
Dit had ik een tijdje terug echt niet verwacht. We genoten toen wel van d'r maar door haar nachtbraakfestijn was het toch anders. En zij is ook zo veranderd sinds het slapen een stuk beter gaat.
En al die nieuwe geluidjes. Het zijn nog geen woordjes maar de klanken van sommige worden haal je er soms uit.
In 1 woord geweldig.

Groetjes van een super trotse Mama
.

Hoi PV,

Ja, ongelooflijk hard gaat het! Mijn dochter is afgelopen zaterdag 1 jaar geworden.
En elke leeftijd heeft wel iets leuks, vind ik (ik heb al 2 zoons van bijna 7 en 8 jaar dus ik heb al wat ervaring met verschillende leeftijden).
Heb ongelooflijk genoten van de babytijd. Dit is echt onze laatste en vind het toch een beetje jammer dat ze niet meer zo klein is en lekker tegen je aanslaapt na het drinken.
Maar deze leeftijd is ook weer zo leuk: inderdaad het bijna gaan lopen, bijna gaan praten, reageren op wat je zegt. Lekker eigenwijs zijn!! Geweldig!
Hier ook een supertrotse verliefde mama. (op alle drie mijn kids natuurlijk...)

Groetjes Renata.

hoi
ja het gaat hard he en ik vind het bij een tweede nog sneller gaan,heb ook echt het idee dat ik de mnd van de zomer gewoon niet meegekregen heb.joey word 4 dec alweer 1 jaar en dan denk ik idd weleens terug aan vorig jaar ,toen liep ik nog af te tellen en dacht ik 3 keer dat ik aan de gang ging en toch nog 6 dg overtijd en ineens was hij er.het blijven wondertjes en dat ze zo zelf alles leren geweldig,hier is het zeker een vlotte mr,heeft nu 8 tanden bijna eerste kiezen,zitten kruipen staan doet hij al vanaf 7,5 mnd 8 mnd en 9 mnd.en nu met 11,5 mnd loopt hij zo goed als.dacht dat mijn dochter vlot was met lopen(13mnd) maar hij is echt toppunt.maar wel idd super geweldig..............gr wendy

Het gaat inderdaad allemaal erg snel.
Mijn vriendin heeft een zoontje Jesse  (8/10 1 jr ) en ik een dochter Bente (2/11 1 jr ). We zaten vanochtend aan de koffie en moesten denken aan het afgelopen jaar... een dik jaar geleden zijn we allebei bevallen na 42 weken in het hetzelfde ziekenhuis rond hetzelfde tijdstip, zij een maandje eerder dan mij en als je nu kijkt  Jesse  loopt en Bente  kruipt nog vrolijk rond.
Wat gaat de tijd toch snel nu eten ze met ons een boterham aan tafel en halen kattekwaad samen uit :)

Het begint toch ook weer te kriebelen als ik een "echte " baby zie van een paar weken.... zwijmel

Groetjes Anja

Terug
Bovenaan