wat gaat het hard

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Daar ben ik weer. Ik moest afgerlopen zaterdag op verjaardag van mijn kleine neefje die 12 word. Shanice trok volop de aandacht hihihihi. Ik heb er nog niet zo meegemaakt ze zat gewoon te kletsen na eerst de kat uit de boom hebben gekeken letterlijk en figuurlijk. Mijn zus heeft nog niet zolang een jong katje en shanice moest aan haar oortjes trekken hihihi. En ze had altijd moeite met stukjes eten en nou absoluut niet meer zo  dus dat is ook weer een overwinning gelukkig. Maar ik heb het vermoeden dat ze gewoon kieskeurig is. Ze had Milton ook flink gemept het is echt een temperamentvol dametje .
Ze rijd ook auto brrm   brrm roept ze erbij hihihi.
Nou was gisteravond de plank boven de commode naar beneden gevallen gelukkig waren we beneden ik had er niet aan moeten denken dat het gebeurt zou zijn als ik daar bezig was geweest met shanice. Het zijn oude poreuse muren dus daar hang ik niks meer .
Afgelopen vrijdag is een vriendin van mij bevallen van een dochter. Dan moet ik weer aan mijn bevallingen denken . Het knaagt aan mij dat ik nooit een natuurlijke bevalling heb gehad en nooit mee zou maken dat doe best wel zeer. Maar ja er zijn ergere dingen in het leven. Ik ben momenteel alle babyspullen weg aan het doen ook mijn kinderwagen gaat weg heel raar gevoel geef het ene kant opluchting andere kant verdrietig.
Hoe is het met jullie en de kleintjes .

groetjes lisette

Hoi Lisette,
Het gaat inderdaad hard he?
Isabelle is nu bijna 11 maanden (5 april geboren) en heeft nu 5 tanden, zegt mama, papa, bah, die, hoi, nee, ja en is zeer ondeugend

Ook ik heb nog een "knagend gevoel" overgehouden na de bevalling van Isabelle. Doordat ik erge rugweeen had en madam met haar neus naar mijn rug toe kreeg ik een ruggenprik, alleen was die niet uitgewerkt toen Isabelle er echt uit moest komen en dus heb ik haar nooit door het geboortekanaal voelen gaan.
Aan de ene kant ben ik blij, want het schijnt enorme pijn te doen en aan de andere kant heb ik het gevoel dat ik het niet heb afgemaakt.
Tja, misschien lukt het wel bij een eventuele volgende bevalling....

Isabelle trekt overal en altijd de aandacht naar zich toe, vorige week bij een vriendin die 12,5jaar getrouwd is en madam zit middenop de vloer iederen te bestuderen en toen er een hondje kwam ging ze heel hard aan zijn staart trekken en in zijn gezicht likken!  (zeker in het vorig leven hond geweest)

Ik ben nu druk bezig met het maken van de uitnodiging voor Isabelle haar verjaardag.
Kan alleen niet op een leuke tekst komen, ga toch nog maar eens kijken hier op het forum bij de teksten of er niet een leuke tussenzit die ik kan gebruiken.

Gelukkig zeg dat die plank niet naar beneden is gekomen toen Shanice eronder lag!
Wij hebben gelukkig hele stevige muren, maar ik moet er iet aan denken dat zoiets naar beneden komt!

Nou goed, donderdag weer naar het consultatiebureau, eens kijken hoe onze dame groeit nu ze helemaal op "vaste" voeding zit.

Liefs Monica

Hoi,

Ja het gaat zeker hard hé met al die kleintjes.
Yordi is inmiddels al weer bijna 13,5 maand.
En is ook echt een aandachttrekkertje. Ik hoef maar naar de winkel te gaan en hij weet daar zelfs nog van wild vreemden de aandacht te trekken.
Verder is hij ook lekker ondeugend, soms wel lastig, maar vaak moet ik er ook wel enorm om lachen.
Echt praten en dus woordjes zeggen doet Yordi nog niet. Hij kan wel mama en papa zeggen en bah en die, maar daar heb je het ook wel mee gehad. Het is nog meer brabbelen. Wel weet hij heel goed met gebaren dingen duidelijk te maken.
En de fijne motoriek is wel weer goed bij Yordi, want hij kan al echt heel goed blokken bouwen enz.
Sinds vandaag kan hij nu ook wat langer los staan,dus we hopen dat het echte lopen ook niet lang meer op zich laat wachten. ( langs tafels en banken enz loopt yordi wel al een poosje)

Jeetje meid, dat is indd schrikken zeg, dat die plank naar beneden kwam.
Dan heb je echt geluk gehad dat shanice er niet onder lag of zo.
Volgende maand mogen bij weer naar het cb toe. En dan krijgt Yordi ook de bmr prik.
Nou, ik ga nog maar even van me bengeltje genieten, want het gaat zoooo ontzettend snel met ze.

Liefs marielle

Het gaat inderdaad heeeeeeeeeel hard. Jasmijn is nu echt geen baby meer .
Aan de ene kant jammer en aan de andere kant is het ook wel leuk dat ze nu wat groter is en meer dingen kan het gaat leren. Wij willen nog meer kinderen dus voor mij zal het ongetwijfeld anders zijn als wanneer je hebt besloten dat je gezin nu compleet is. Maar je hebt wel een mooie tijd om op terug te kijken toch!?

@Monica: Jasmijn en ik moeten donderdag ook weer naar het consultatieburo. Om 11:20 moeten wij? En jij? Misschien tot donderdag dan.

Liefs Trudi

Hallo Trudi

Ik zou nog best wel een kindje willen maar mijn baarmoederwand is heel erg dun dus met 39 weken zou het gelijk weer een keizersnee worden. Ik loop zelf ook risicos dat kan ik mijn familie en gezin dus niet aandoen. Daarom geen kindjes meer. Waar ik soms zo van baal dat mensen zo makkelijk over een keizersnee denken. Ze weten niet dat er ook risicos aan gebonden zijn. Ik heb toevallig precies een week geleden mijn buik laten zien aan een vriendin die altijd maar riep jij heb het makkelijk gehad. Zij is nou afgelopen vrijdag bevallen van een dochter ben heel blij voor haar. Maar dan heb ik het gevoel ik heb 2 kindjes maar niet de ervaring dat het na de geboorte gelijk op mijn buik word gelegd. Ik heb het gevoel dat ik heel veel mis. Ik ben 2 keer wakker geworden en ik ben mamma raar is dat. Oja en mijn vriendin is echt wel geschrokken van mijn buik die is echt heel lelijk geworden. Ik zit er zelf over te denken om met mijn ha erover te hebben hoe en wat met een buikwandcorrectie zo dwars zit het me. Ik heb echt vel over buik dat gaat echt niet weg met sporten en lijnen maar ja ik heb 2 hele mooie kinderen.

groetjes lisette

Hoi Lisette,

Jasmijn is ook met een keizersnee geboren. Ik moest onder algehele narcose omdat de ruggenprik niet werkte en heb haar daarom ook niet meteen op mijn buik gehad . Ik weet dus hoe je je voelt. Ik had ook graag een natuurlijke bevalling gehad. Ik heb nu nog de kans om het wel mee te maken. Ik vind het dus ook heel erg dat jij dat niet meer zal kunnen ervaren. In ieder geval heb je wel 2 leuke kinderen, waar je iedere dag van kan genieten.

Liefs Trudi

Hey Trudi

Bedankt voor je reactie en begrip. Ik ben ook inderdaad onder algehele narcose geweest allebei. Bij Milton hebben ze eerst ingeleid en daarna een spoedkeizersnee was wel heavy. Ik heb dus ook gezegd dat ik het niet meer zo wou daarom hebben ze gewacht totdat ik 12 dagen overtijd was met een geplande keizersnee en die is best meegevallen vergeleken met de eerste. Bij mij willen ze er wel in maar naar buiten komen niet hihihihi. En inderdaad ik denk ook maar zo ik heb 2 mooie kinderen en er zijn ergere dingen dan dat.

groetjes lisette

Terug
Bovenaan