Wat gaat het hard!!

vandaag kreeg ik een brief van de gemeente waar ik woon over het inschrijven van Eline op de basisschool, met de bijbehorende open dagen. Waaaah, wat gaat het nu hard zeg. Volgend jaar (2011) word ze idd 4 en gaat ze naar de basisschool.

Omdat wij niet echt tevreden zijn over de school waar de oudste op zit, gaan we ons opnieuw orienteren welke school dan wel.

Hebben jullie ook al een brief gekregen?

Ik heb in juni al een brief gekregen, erg vroeg vond ik zelf. Toevallig hebben wij 5 februari een afspraak op een school hier dicht bij.
Die school heeft naschoolse opvang van hetzelfde bedrijf als waar ze nu op kdv gaan per 1 februari.
En misschien gaan we ook nog naar de katholieke school, maar die heeft 2 dependances en dat vind ik eigenlijk niks.
Blijf je straks fietsen, kinderen op verschillende locaties.

groetjes Maris

Ik heb Lieve net voor de kerst al opgegeven..Dat gaat makkelijk als je er al twee op school hebt..
Dus dat is geregeld..
De oudste gaat er echter af als zij er op komt..zit 8 jaar tussen..gek he!
Maar met onze zoon zijn ze nu op school bezig met extra begeleiding..Hoe zich dat ontwikkelt maakt of Lieve straks daadwerkelijk ook daar heen gaat..
Anders heb ik al wel ideeen over een andere school..Volgens mij krijgen alle kids rond hun tweede verjaardag toch een dikke envelop met info over school keuzes etc??!!
Wij hebben dat destijds altijd wel gehad..

Succes allemaal..en idd het gaat zoooo hard!
Gr Rina

hoi hoi,heb toen wel een algemeen boekje erover gehad maar nog niet gericht met de scholen hier in de buurt..
ben dr eigenlijk ook nog niet zo heel mee bezig..ze gaat net naar de peuterschool,en daar kreeg ik al wel een formulier over schoolkeuzes en uitnodiging voor infoavond,maar sla die nog over..vindt nog wat vroeg..
groetjes

hey mariska,ja daar heb je ook wel gelijk aan..
bij ons in de buurt staan er 2 naast elkaar in de woonwijk,en t wordt sowieso 1 vd 2.(hebben dr nog 2 in de plaats)_
de ene heb ik zelf ook gezeten en is katholiek(wij doen dr zelf niets meer mee).
misschien vanwege wachtlijst(evt)toch eens over gaan denken..groetjes he

gaat idd echt hard!! hier moeten we nog een jaartje langer wachten en wordt er ook niet in de loop van het jaar begonnen maar gewoon aan het begin van het nieuwe seizoen. Dus voor Alice begint school pas in september 2012! Ook eerst maar voor 2 dagen per week, wel hele dagen in 1 keer.

Groetjes en succes met orienteren!
ALberdien

Terug
Bovenaan