Wat gaat het hard!!!

Morgen wordt onze kleine man alweer 4 maanden,het gaat zo hard! Moet zeggen dat ik het wel steeds leuker ga vinden nu; Hij kijkt, lacht, kletst en speelt veel bewuster dan een tijdje geleden. Zo mooi om te zien :) Kan naar hem blijven kijken en tegen hem blijven kletsten, daar geniet ik echt van!
Het was al leuk, maar wordt steeds leuker wat mij betreft.
Hoe ervaren jullie dat?

Ik sluit me hier ook helemaal bij aan. Stijn is gelukkig bijna altijd vrolijk en lacht en brabbelt heel veel. Is nu bezig met omrollen, dingen pakken en ook idd alles in z'n mond aan het stoppen.

Is ook een heel wakker mannetje en slaapt overdag bijna niet. Wil echt overal bij zijn en alles in zich opnemen. Zo mooi om te zien. Iedere week leert hij weer nieuwe dingen en is dan zelf ook heel trots. Kun je uren naar blijven kijken. Heerlijk!

Ja dat klinkt bekend, bij Nick gaat ook alles in zijn mond, en kwijlen dat hij daarbij doet! Haha, wel grappig. Als hij begint te lachen loopt er al een straaltje uit zijn mond :)
En sinds afgelopen dinsdag rolt hij zomaar, zonder oefenen, van zijn rug om naar zijn buik! En legt dan meestal zijn arm ook zelf goed. Alleen wordt het mopperen als hij te lang zo ligt, want dat is natuurlijk vermoeiend. Zo mooi om te zien!

Terug
Bovenaan