Wat gaat het hard!

Onze kleine meid is alweer bijna 4 maanden wat gaat het toch hard. Ze kan alweer heel goed haar hoofdje oplichten en ook kletsen gaat haar ook al lekker af al is het nog wel op haar manier en snap ik er helemaal niets van hahaha. Ook gaat ze nu op haar zij draaien nog even en ze rolt door op haar buik.

Wat gaat de tijd toch snel en worden ze snel groot. Zeker omdat ik weet dat het waarschijnlijk de laatste zal zijn vindt ik dat wel eens moeilijk. Maar ja kindjes blijven niet altijd klein al zou het van mij best iets langer mogen duren.

Liefs......

Hey Tonny.

Het gaat echt snel hè!
Heb precies hetzelfde als jou.
Finn is hier waarschijnlijk ook de laatste.
Vind het soms best moeilijk om alle kleine kleertjes op te ruimen met het idee dat ik er nooit meer ga gebruiken. Sommige dingen zijn echt nauwelijks gedragen.

Van mij mag Finn ook nog even klein blijven.
Aan de andere kant ben ik natuurlijk ook heel trots als hij weer iets nieuws kan!

Ik had de foto van Sophie op haar buik gezien met haar hoofdje omhoog. Lief hoor!

Geniet maar lekker van je "kleine" meisje:)

Liefs Daan

Wij moeten dan maar dubbel zo hard genieten van onze lieve kindjes.

En ben ook zeker heel trots als ze weer iets kan. Maar het gevoel is soms heel dubbel trots maar ook zoiets van oei wat gaat hard.

Heb nog een paar leuke foto's laten maken vandaag omdat die van de fotograaf niet echt geworden zijn wat ik wilde. Deze zijn wel heel leuk geworden. Ga er een paar op facebook zetten.

Liefs....

Hoi Tonny,

Ja het gaat zooo ontzettend snel! Elke dag weer wat nieuws. Maar zeker genieten!

Heb je net toegevoed op facebook.

xxx Esther

Hey Tonny,

Ja het gaat allemaal wel heel erg hard...
Ik ben daar soms wel sentimenteel door hihi...
Bodhi past niet meer in maat 56 en hij is ook echt onze laatste...
Gelukkig ken ik een moeder bij de kids op school die ik echt onwijs blij kan maken met alle kleertjes, die hebben het niet zo breed en zij is in verwachting. Daar ben ik erg blij om en maakt het wat makkelijker. Hier ook namelijk nog zo veel leuke en mooie kleertjes!

Aan de andere kant vind ik het ook wel erg leuk dat hij niet meer zo breekbaar klein is en echt contact heeft en vooral veel lacht. Ook erg leuk voor de andere kids!!

Wat een prachtige foto's van je kids op Facebook! Lekker blijven genieten.

Liefs Brigitte

heeej tonny ,,,
ja het gaat zeker erg snel ik geniet er nog steeds ieder moment van ,, soms zit ik er al wel aan te denken een 2e er bij marina is ons eerste kindje ,,, maar we willen nu eerst lekker van haar genieten ,, haar nichtje is op komt rond 1 juni komt ze ,,,, en we hebben zo iets van als ze een beetje zelfstandig word dan wilen we voor een 2e gaan ,,,

xxx mandy

Terug
Bovenaan