wat gaat het ineens snel

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik ben niet meer zoveel op het forum als tijdens de zwangerschap en vlak na de bevalling, maar ik lees zo nu en dan nog wel mee hoor.
Maar wat gaat het allemaal eigenlijk snel he!!
Onze kindjes zijn of worden alweer 1 jaar....
en als ik naar Roy kijk gaat ie er nu ineens qua stapjes zo snel op vooruit!

Maar ook het afsluiten van periodes. Ik zag een topic over halfvolle melk. Ook daar is Roy op overgegaan: weer een afsluiting van een periode. Ik ben nu op bekertjes overgegaan, geen fles meer: weer zo'n afsluiting.. !! enzovoort

Sinds deze week staat ie rechtop in zijn bedje als ie wakker is! In slaapzak, het maakt hem niets uit. Ook loopt ie al heel trots aan de hand de hele kamer door, of langs de bank/box etc. Dat deed ie al een poosje. Vandaag riep ie heel bewust steeds ''ba'' naar de bal die in de kamer lag!
Pffieeuww het gaat gewoon allemaal zo snel. Heel leuk, maar ook wel eens stiekem een beetje jammer, dat het echte kleine baby er nu wel af is !!!

Groetjes en geniet van de zomer en de kleintjes!!!!

Hoi Happy!

Ja, da's lang geleden!!!

Ik kom hier ook niet meer zo vaak, maar lees net als jij af en toe wat mee hier.
Ik zag jouw topic en dacht, nu moet ik toch maar weer eens wat schrijven! Vorig jaar om deze tijd zaten we continu heen en weer te schrijven naar elkaar, met Marloes erbij. Was reuze gezellig!

Alles goed met jullie?
Ja, het vliegt voorbij met die kleintjes, voor je het weet zijn ze alweer 1 jaar....
Chiara gaat hardstikke goed. Een klein pittig dametje is ze geworden. Ze roept "aai" naar alles dat ze ziet, van hond tot kind. En dan wil ze alles aaien. Eerst hield dat voornamelijk in dat ze haren trok, maar tegenwoordig is het meestal echt aaien.
In de klas van haar broer en zus krijgt ze niet alleen een kusje van haar broer en zus, maar ook van een heel stel andere meisjes, die haar lief vinden.

Ze maakt inmiddels het huis onveilig met haar kruipen. Trekt elk kastje of deurtje open.
Verder sjeest ze het huis door met d'r loopstoeltje, haar broer en zus vinden dat geweldig!
Ze is nu steeds meer aan het oefenen met lopen, aan de hand en in de box. Ze is vrij klein, zit nog in maatje 68/74, maar weet precies wat ze wil. Dat zit er al vroeg in....

Leuk om elkaar zo weer tegen te komen!

Groetjes, Bianca

Hoi hoi,

leuk om elkaar zo weer tegen te komen. Het gaat zeker vlug.

Stijn loopt goed overal langs en kan nu ook oversteken tussen twee dingen. Nog even en hij loopt zo weg. Praten doet hij ook steeds meer en steeds beter. Naast pappa en mamma zegt hij ook kiekeboe en poes en hij kan de poes heel goed nadoen als ze om eten mauwt.

Stijn trekt ook alle kasten leeg en graait graag in de vuilbak, de viezerd. Verder is hij heel vrolijk en hij kan ook de trap zelf omhoog op.

Het woord nee is voor hem een afkorting van neem je kansen waar. Vooral de dvd-speler moet het vaak ontgelden dus de box blijft hier mooi nog een poos staan.

Groetjes van marloes

ha daar zijn we weer gedrieën!

Leuk dat jullie reageren. Dus Chiara wil alles aaien? Echt een meisje he ;-) Roy wil alles juist slaan, liefst zo hard mogelijk, hij is soms echt hardhandig wat mama niet altijd leuk vindt. Slapen jullie kleintjes nog veel overdag?   Roy doet meestal nog 1 slaapje, zo rond 11.00 uur (1,5 uur lang vaak)...

Grappig om te bedenken dat we inderdaad zo'n 1,5 jaar geleden begonnen zijn met hele berichten hier  wegzetten he.. met onze buiken die steeds dikker werden!

Fijn weekend en tot gauw horens

Hoi alletwee,

Stijn zit nu in een megagroeisprong die zeer vermoeiend is. Hij wordt vaak wakker s'nachts, wil overdag amper slapen en doet vanalles waarvan hij dondersgoed weet dat dat niet mag. Gisteren heeft hij een bord kapot gegooid.

En als we hem corrigeren dan zet hij het op een brullen met krokodillentranen en al erbij. Verder heeft hij nu een eetlust waar je U tegen zegt. Vanalles probeert hij uit, waarvan het meeste met veel smaak. Alleen karnemelk en sla vind hij nog niet lekker. Maar komkommer, thee, water, gewone melk en heel veel groentes en brood en bolletjes daar smult hij van. Zijn grote favoriet is momenteel macaroni. Dan kunnen we twee keer opschepen voor hem.

Met mij wisselt het nog per dag hoe ik me voel. De ene dag zit ik vol energie en doe alles (het huis is nog nooit zo schoon geweest) en de andere dag kan ik er al tegenop zien om eten te koken. Lastig hoor, zo'n ppd! Gelukkig komen de goede dagen steeds vaker voor.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan