Wat gaat het nu hard!

A

Anoniem

Guest
Hee hoi,

Gaan jullie kids nu ook ineens zo snel? Ons zoontje geeft nu af en toe een kusje, zo lief! Als we naar mijn ouders en we rijden hun straat in dan zegt hij opa. Hij wijst naar alles en vraagt Wa da( wat is dat)? Hap hap, hondje waf,  mama, papa, opa, oma, ham (lamp) en ataa (???).
Lopen doet ie rond de tafel, muur en box. Hij heeft nu 4 tanden, maar giga bulten en spuitluiers dus er is meer in aantocht. Hij komt zo af en toe een knuffel brengen. Hij zwaait vol trots naar anderen. Als ie met z'n auto's speelt hoor je hem brrr, brrr, brrr... Als hij onze hondjes of katten aait zegt ie aai, aai. Hij lust alles, zelfs haring. hij stapt zelf op z'n loopauto en gaat rijden. Geweldig vind ik dit!!!

Het lastige vind ik wanneer hij gaat uitdagen, maar we houden vol ooit zal hij het door hebben, hopen we, haha!  De uitdaging zijn  knopjes, lampjes en het hondenkleed. We willen dat onze woefjes een rust/eigen plek in huis hebben, daar mag hij niet komen, maar ja, het is wel een heel leuk spelletje...

Liefs Lientje

Hallo Lientje

Het gaat heel hard Shanice speelt volop met haar grote broer. Als ze op de auto ga roept ze ook brrm brm hihi. Ze loopt aan 1 hand en langs de bank tafel stoelen. Momenteel gaat ze telkens in de eetstoel staan zo eng maar ja goed opletten. Milton roep mij dan ook . De laarzen en sokken uittrekken in de buggy.
Ze zwaait en roept daag als iemand wegga of als ze naar bed ga. Kusjes geven doet ze allang .Ze babbelt ook lekker en dan met de vinger wijzen hihih. Dat vind ik zo schattig
Als haar broer verdrietig is of huilt wil ze hem ook een kus geven of een knuffel zo lief.

Ze heeft nou 7 tanden ik geloof dat er kiezen aan zitten komen want ze is jengelig en de billetjes zijn kapot echt zielig. Ik mag er absoluut niet aankomen. Maar het is een lieverd net als haar broer. Die gaat na de grote zomervakantie naar school pfff.

groetjes lisette

Hoi,

Ik heb juist het idee eindelijk in rustiger vaarwater te komen.
Myrthe is een erg nieuwsgierig meisje en kon al heel snel rollen, tijgeren, kruipen en lopen.
En nu ze dat allemaal kan heeft ze rust gevonden. Ze komt nu met speelgoed op schoot zitten. Kan nu rustig sesamstraat afkijken (kan ik koken!!) ze kan nu zelf spelen, ook al is met mama spelen het allerleukste.
Op dr speelauto zitten en vooruit komen. Kusjes geven deed ze al lang, maar zwaaien kon ze (vertikte ze daarna) en doet dat nu weer.
Ook komt ze nu knuffelen (heeeeerlijk) en ze kan nu in haar handjes klappen.
Alles verstoppen is ook een geliefde bezigheid (ik zoek me suf naar spullen) en dingetjes in bakjes stoppen gaat ook goed.
Dansen doet ze ook heel graag. Praten probeert ze wel, maar er komen nog niet veel duidelijke woorden uit.
Ik vind het erg leuk te zien dat ze eigen willetje hebben en een persoonlijkheid zijn. Weg babytijd....

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan