wat gaat het snel

A

Anoniem

Guest
hoi dames,wat vliegt de tijd,anouk is vandaag precies een half jaar,heb de opvolgmelk al in huis,fopspeen gekocht voor 6 maanden en ouder,het gaat snel,kan me de 1e keer vast houden nog als de dag van gister herinneren en nu zit hier alweer een hele dame.maar alle fases zijn leuk.veel plezier met jullie kindjes.
gr petra

Hoi  Petra,

Inderdaad de tijd vliegt, vooral nu bij ons met de 2e vind ik het nog veel harder gaan.
Zo heb je ze als pasgeborene in je armen en zo willen ze al bijna weer gaan kruipen.
Maar net zoals je zelf zegt de nieuwe fases zijn ook weer leuk.
Geniet vooral van je kindje.

Liefs Saskia

Hoi Petra,

het gaat zeker snel. Feline heeft nu nog 3 flessen en boterhammen en gewoon eten sinds vandaag....
Dus het gaat echt heel snel.

groetnes Mariska

Ik weet wat je bedoelt. Lotte kan nu los zitten en als je haar dan zo ziet spelen, is het al een hele meid. En ze kletst de oren van je hoofd met haar gebrabbel, heel gezellig.

Ik denk vaak aan toen ze nog zo klein was en vind het nu wel heel erg leuk, misschien wel leuker dan  toen ze een  inieminie-baby was. Ik kan niet wachten tot het weer voorjaar en zomer wordt en ze dan een jaar is geweest en gaat lopen. Alle leuke dingen die we met haar kunnen gaan doen...

Groetjes, Marisa

Hoi,

Ja inderdaad....wat gaat het snel. Maar ik kan ook elke keer niet wachten tot   Hidde weer iets kan.
Hij is nu 5,5 maand en moet binnenkort dus ook aan de opvolgmelk. En ja ook andere spenen....weer een mijlpaal.
Ik wil er niet te veel bij nadenken maar het gaat soms wel erg snel...

Groetjes lynn

Terug
Bovenaan