Wat gaat het snel

Vorige week was ik nog op het CB. Toen tilde Jeske haar hoofdje nog niet op. Volgens de Verpleegkundige een drama. Nu doet ze opeens niet anders. Ik hoef haar hoofd helemaal niet meer te ondersteunen. In de kinderwagen grijpt ze opeens de wagenspanner beet. Ook heeft ze weer nieuwe geluidjes ontdekt. Wat gaat het snel zeg.

Vrijdag was ik bij mijn zusje, die 16 december een dochter heeft gekregen. Die scheelt dus maar 3 weekjes met Lynn. In het begin zag je ook niet zoveel verschil, waren ze zelfs even groot. Maar nu zie je toch echt dat mijn nichtje een stukje ouder is, ze zit al veel steviger en beweegt ook krachtiger. Grappig is dat, he, dat het dan ineens zoveel sneller gaat.
Ik kan ook niet wachten tot Lynn weer eens een groeisprong maakt (en bijvoorbeeld ineens de fles drinkt ofzo!).

Ach dat cb daar heb ik mn buik nu ook wel vol van. Elk kindje is anders en doet alles op zijn/haar eigen tempo toch? Hier gaat alles nu ook ineens super snel. Yara laat nu volop horen dat ze er is (inde positieve zin). Ze brabbelt er vrolijk op los. Ook pakt ze dingen nu echt gericht vast. Mijn vriend kan niet wachten tot ze begint met kruipen terwijl ik zoiets heb van laat haar nog maar even klein blijven...

Grappig he. Ik weet nog dat ik in de dierentuin zat te kijken hoe Yara de wagenspanner greep. Toen zei ik nog; dat doet Jeske nog helemaal niet. Nou nu wel dus. Ze probeert ook opeens om te rollen en ik kan haar vanuit zit optrekken. Dan zet ze echt af met haar benen. Geweldig hoor

Grappig hè, hoe dat echt in sprongen kan gaan!!
Roman begon zaterdag in bad ineens te schaterlachen. Dat was zooooo lief, zijn schoudertjes gingen er helemaal op en neer van. Ik moest er heel erg om lachen en toen deed hij het weer. Zoooooooo lief.

Groetjes,
Laura

Wat is het CB ook af en toe !!!!

Maar goed, Katie is natuurlijk een stuk jonger dan jullie baby's. Katie is op 14 jan. geboren dus nu 10 weken oud. Ze heeft sinds een paar dagen haar handen in de gaten. Ze kijkt er echt naar! Geweldig hoor! En ze slaat ook tegen haar beestjes aan die boven haar hangen. En ze brabbelt al echt! zooooo schattig! Ben dan helemaal in love! Vooral als ik ook een big smile krijg!

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan