Wat gaat het snel....

Hee meiden,

Wat een sprint maakt onze kleine meneer ineens! Ik kan het bijna niet bijhouden, haha! Plassen op het potje en op de wc zonder verkleiner. Slapen op een groot bed. Drinken uit een gewone beker en sinds gisteren echt fietsen op z'n fiets met zijwieltjes. Hij ging er al vaak op zitten, maar nu is het echt fietsen geworden. Wat mijn man nog stoerder vindt...hij kan ook slippen, hihi! Hij trapt keihard op de rem, dus ik ben blij dat ie die ook heeft ontdekt.

Ik verzamel af en toe al wat spulletjes voor de vakantie. Meedere malen al over zijn speelgoed gehad, dus wie weet gaat nu de fiets wel mee...

Mag hij racen in Zuid-Frankrijk :)

Maar ik vind het zo leuk deze fase, iedere dag weer iets nieuws. Hij snapt ook steeds meer, verteld dingen en wil dingen weten. Het wordt al een echt wijsneus.

Zelf een tijd terug een dip gehad, het ging echt niet goed met me. Maar nu dankzij het mooie weer, wat minder werken, het vooruitzicht op de vakantie en de ontwikkeling van meneer gaat het weer goed met me.

Ondanks alles heb ik soms nog wel m'n verdrietige dagen. Momenteel veel ellende om mij heen en ik verlang echt naar een 2de, maar het is beter onder controle. Nu zijn we super gelukkig en we zien wel wat het leven ons brengt, na de vakantie geven we het nog een kans en als het dan niet lukt of weer uitloopt in een mk dan zijn we er klaar mee. Dan moet het zo zijn helaas, dat is moeilijk en verdrietig maar daar kom ik ook wel weer over heen.

Maar voor nu is het genieten met deze enorm boef, want hij is en blijft ons wonder!!!

Liefs Lientje

Hoi lientje,

Haha trots kan je zijn heej als je, je grote knul, zo ziet!
Hier vind ik daniel ook alweer zo groot en zo wijs en heb het gevoel dat hij binnen een week zoveel wijzer is geworden, hihi

Fijn dat het allemaal wat beter met je gaat,
geniet er van!

Liefs Marina

Dank je Marina! Dat gaat helemaal goed komen, ik heb weer rust in m'n lijf, dus dat gaat wel goed komen, op welke manier dan ook!

Wat een rijkdom zo'n boef in huis!

Liefs Lientje

Hey Lientje,

Hier precies hetzelfde gevoel, wat denk ik dat vaak; dat het hard gaat.
En wat fijn dat je manneke je zo gelukkig maakt, hopelijk komt jullie 2e snel..
Rust in je lijf/zelf dat is altijd goed..

Liefs MJ

hey Lientje,

Ook hier een superspurt idd. Ik dacht dat het door het ziekenhuis kwam, maar lees nu dat er meer kindjes zijn die het hebben. Het gaat idd zo snel, ik heb soms zo'n heimwee naar dat kleine afhankelijke frummeltje. Maar ja ik ben echt zo'n babymama dus dat zal ook wel altijd zo blijven denk ik.

Fijn weekned alvast.

Liefs Frida

Terug
Bovenaan