wat gaat het snel!

Wat gaat het snel allemaal, Hessel is al negen maanden, hij kruipt, gaat al zelf zitten en staan en kan al drie woordjes zeggen. Zat vandaag te denken dat ik vorig jaar deze tijd toch al aardig rond was en bijna met verlof ging. (Ben eerder gestopt met werken omdat ik in de zorg werk en dat is nu eenmaal zwaar werk)

En nu begint het vreselijk te kriebelen bij mij en mijn man.We willen dit zo graag allemaal nog een keer mee maken Wie heeft daar nog meer last van.

Groeten Geeske

Hoi Geeske,
Het gaat inderdaad super snel! Tymo maakt ook de hele huiskamer onveilig met kruipen en staan. Hij zegt nog geen woordjes, hij heeft het veel te druk met zich fysiek te ontwikkelen haha. Wij weten ook wel heel zeker dat we nog graag een tweede willen, maar willen toch echt nog even wachten tot Tymo wat groter is. Ik moet er niet aan denken om met een dikke buik Tymo nog overal heen te moeten tillen. Dus wil even wachten tot hij een beetje redelijk lopen kan. Ik vind 2 tot 3 jaar er tussen wel mooi.
Ik had ook wel een redelijke dikke buik rond deze tijd vorig jaar haha. Toch heb ik nog tot en met 2e kerstdag gewerkt, ik was toen ruim 36 weken. Enne ik werk ook in de zorg;) Ik had gewoon een soepele zwangerschap dus dat ging gelukkig gewoon goed. Ondanks het auto ongeluk dan haha. Jeetje, wat is er toch veel gebeurd he het afgelopen jaar?
Nog maar even en dan is het alweer zijn eerste verjaardag...
Liefs,
Mar

Het gaat inderdaad snel. Zo vertel je de andere kinderen dat ze een broertje of zusje krijgen en zo zijn ze eigenlijk al helemaal gewend aan de nieuweling. Alleen de verstoring die de kleinste oplevert went bij hun niet echt.

EN ik had vorig jaar ornd deze tijd inderdaad al een hele toeter, maar dit was ook de derde zwangerschap.

Terug
Bovenaan