wat gaat het snel !

hallo allemaal ben niet echt heel actief aan het mee schrijven maar lees wel heel erg actief hihi ,,,

ben nu al weer ongeveer 12 weken zwanger ... woensdag krijgen we de termijn echo ,,, het gaat allemaal wel heel erg snel vind ik zelf ! mischien omdat het ook de 2e is ,,, verder gaat het super !! de hormonen gieren hier door me lijf hihih ..

xxx mandy

Hai,
Ja nu gaat het sneller dan de eerste weken en dat is wel fijn dan zijn de afspraken weer sneller om weer te kijken naar de kleine. Ik ben nu ook 12 weken en ik mag met 16 weken weer even gluren en kan niet wachten!

Hier zijn de vermoeidheid en de emo hormonen nog behoorlijk aanwezig.
Veel plezier woensdag!

X

Hoi meid,

geeft niets hoor niet ieder heeft de behoefte om veel te schrijven. Het is ook geen verplichting, maar ik vroeg me wel iets af....

Je hebt eerder aangegeven dat je vermoedelijk de 28e dec uitgerekend bent.... en nu zeg je dat je ongeveer 12 weekjes bent.

Zelf ben ik 4 jan uitgerekend en ben dus ook echt 15w 3d vandaag Dat betekend dat jij eerder 16 weken dan 12 weken zwanger zou zijn....

Heb je al een echo gehad? of word a.s. woensdag je eerste echo?
Was de datum op de lijst een type fout? Of is dit een type fout?

Het geeft allemaal niets hoor maar ik ben even nieuwsgierig hoe de vork in de steel zit.

X

P.s. heel veel plezier woensdag. Hopelijk ziet alles er goed uit.

Terug
Bovenaan