wat gaat het toch hard!!

Wat gaat het toch snel.....
Afgelopen zaterdag was delano alweer 6 weken. Mijn  kraamtijd is officieel voorbijsnik snik.
En moet je eens kijken wat een verschil met 6 weken geleden zeg. Meneer lacht, hij  heeft afgelopen zaterdag  voor het eerst gezwommen.
Ik moet me nu maar langzaam aan  mentaal gaan voorbereiden om weer  aan het werk te gaan. 5 oktober moet ik weer beginnen, precies de dag na kevan's 5e verjaardag.'K heb er eigenlijk nog niet zoveel zin in.
 groetjes kim

ja het gaat idd hard he..!
zondag was mijn ukkie alweer 3 wkn..
tijd vliegt,
en ze veranderen met de week...

ik moet 17 okt weer werken maar zie er nu al tegen op,
wil liever bij me meisje blijven..!

wezen zwemmen.??
vanaf hoeveel wkn mag dat..?
mijn meisje is zooooooooo dol op water..

kus tanja
mama van Nika
06-08-06

Echt babyzwemmen dus met een groep andere oefeningen en spelletjes doen kan al met 8 weken. Heb ik met mijn oudste gedaan, hij vond het erg leuk maar heeft last van eczeem dus ben ik gestopt. Nu gaat hij op echt zwemles.

Wij zaten in een vakantiehuisje met subtropisch zwemparadijs er bij. dus papa met de grote man van de glijbanen en mama met de kleine man in het bubbelbad en peuterbad waren allebei lekker warm.

Als je wilt gaan babyzwemmen kan je je kindje ook voorbereiden op het iets koudere water (meestal 32 graden) door het badwater langzaam aan iets kouder te maken.
Zo is de overgang niet zo groot en schrikken ze niet zo snel en koelen ze minder snel af.

groetjes kim

iedereen die het zegt van geniet er van voor je het weet. heb ik eerst stom staan aankijken van jo stel je niet aan maar voor je het weet ben je al weer een maand verder enzo.
dus ja het gaat echt te snel hoor soms. brrr soms zou ik willen dat heel ff de tijd stil gezet kon worden

hoiiii, jadat gaat het zeker.
Demy is morgen alweer 3 weken en het lijkt al of ze er altijd al bij is geweest !!
Ik vind ook dat ze nu al veel is veranderd.
En ik voel me zo gelukkig samen met mijn mannetje en mijn kleine meisje... een echt gezinnetje.

Ik wil er echt van genieten want voor je het weet zijn ze groot hihi

doeiiii kus mariska

Terug
Bovenaan