Wat gaat het worden?

Beetje voorbarig misschien, maar toch wel al leuk om nu over na te denken.

Ik heb bij beide eerdere zwangerschappen vanaf dag 1 heel sterk het gevoel gehad dat het jongetjes waren, ook al waren de zwangerschappen op zich heel verschillend qua klachten en zo. Eerste keer droeg ik rond, tweede keer naar voren enz. Beide keren klopte mijn voorspelling.

Nu zou ik met gemak 100 euro durven inzetten op een meisje, maar er is niemand in mijn omgeving die met me durft te wedden  

Hebben jullie ook zo'n duidelijk voorgevoel? En heeft het in het verleden gewerkt?

Overigens, even voor de duidelijkheid: het maakt me absoluut niet uit hoor, wat het wordt. Ik zou 3 zoons ook super vinden!

Ik denk heel sterk dat het een jongen wordt. Daar hebben we zelfs al een naam voor.

Ga wel weer met 20 weken een 3-d echo doen. Hebben we bij onze zoon toen ook gedaan. Vond het erg makkelijk om te weten wat het werd ivm met het kamertje,namen en kleertjes. En natuurlijk waren we gewoon erg nieuwsgierig.

Een meisje lijkt me trouwens ook geweldig hoor. O, nu ga ik twijfelen en heb eigenlijk toch geen idee hihihi.

Wij hebben een ontzettend meisje gevoel. Een paar maanden gelenden heb ik een MK gehad en toen dachten we dat het een jongetje zou zijn..... We kunnen alleen maar meisjesnamen verzonnen krijgen en het voelt gewoon echt zo!

Het maakt me overigens helemaal niets uit!

Wonderenbestaan

Bij mijn vorige zwangerschap 'wist' ik vanaf dag 1 al dat het een knul zou worden. Ook heb ik toen al gezegd: Ik beval op 5 augustus, terwijl ik op de 18de pas was uitgerekend. Deze 2 voorspellingen klopte allebei. We hebben via de echo duidelijk kunnen zien dat het toen om een jongen ging en de 5de, ach... misschien gewoon geluk.

Nu ben ik 11 september uitgerekend, en het gevoel neigt naar een meisje. Waarom, weet ik niet. Ik heb erg veel last van kwaaltjes, die ik vorige keer niet had (heel erg misselijk, veel moeier...), maar ik weet dat dit niks zegt. Bij de eerste hadden we al een jongensnaam en konden we geen meisjesnaam bedenken, nu hebben we dit dus al andersom.
Ach, wat het word maakt mij niet uit. Van elke "smaak" 1 is leuk, maar 2 knullen lijkt me ook heel erg leuk, en vooral makkelijk

Wij willen in elk geval wel weten wat het gaat worden, maar het duurt nog minimaal 12 weken voor we dat weten...

Liefs Mylène

hoi hoi meiden,

Heerlijk dit geneuzel.. hihi.. kan er helemaal blij van worden!! ONDANKS het spugen..
gister was het echt giga veel..
maar goed.. wat word het..
Ik wist nog voordat ik ik ooit zwanger zou worden van mijn eerste dan mijn eerste kindje een jongen zou worden en dat terwijl ik zo graag een meisje wilde.. hihi
welnu JONGENS zijn super!!! nu heb ik sterk het idee dat het een meisje wordt maar dat vind ik best jammer.. maar als ik dan denk het word een jongen vind ik dat weer jammer.. dusssssssss het maakt me niets meer uit!! ik ben echt met alles blij!!!!
ga zo wel ff op de chinees voorspelling kijken... hahaha

liefs   Annemieke

Het is inderdaad wel nog wat vroeg, maar ik heb van begin af aan het gevoel dat ik zwanger ben van een jongen, al maakt het mij echt totaal niets uit. We zijn erg blij dat ik zwanger ben, na drieënhalfjaar proberen en mmm.
We willen ook niet weten wat het wordt, dat zien we wel bij de bevalling, mocht alles tenminste goed gaan en blijven gaan, eerst maar de eerste echo afwachten.

Groetjes Alice

Terug
Bovenaan