wat gaat t toch hard....

Gister was ik met Tygo bij het cb, waar hij gemeten en gewogen werd.
Het is al een grote man, hij meet nu 65 cm en 6,5 kg
Ze zeiden daar al dat het een lange jongen zal worden maar mijn mannetje en ik zijn dan ook niet klein.
Hij overtreft de groeicurve daar met gemak! Maar voor een jongen vind ik dat ook niet erg, krijgt hij nooit geen meid die langer is dan hij!
Op de beurs zondag zei een vrouwtje van Friso kindervoeding dat Tygo wel een half jaar zou kunnen zijn Qua lengte.Overdrijven is ook een vak!(hij is nu 3 mnd geb datum 31-7)
Maar idd er was gister op het cb een Chinees jongetje die was een half jaar en kleiner dan Tygo!!
Vanmorgen heb ik hem voor t eerst maartje 68 aangetrokken, het was nog wel groot maar hij kan het hebben
Ook past hij nog maar net in de kinderwagenbak, het gaat nog wel maar ik ga hem dalijk toch verbouwen tot een liggende buggy stand(kan met mijn wagen)
Tygo gaat dit vast erg leuk vinden hij is zo nieuwschierig, dan kan hij lekker kijken!
Hoe zit het bij jullie? Ook al maatje 68 en bijna niet meer in de kinderwagenbak?
Ben benieuwd!

hoi
mijn zoon is nu 4 maanden oud 19 weken om precies te zijn hihih hij weegt nu 6350gram en is 59 cm lang.
tussen haakjes hij is als prematuur geboren met een gewicht van 2485 en met 48 cm lang hij had toen maatje 44 hihih en nu 50 tot 62 maar niet alle 62 maten zijn het zelfde heb ik gemerkt ik moet de dingen hebben die klein vallen zeg maar ande4rs staat het raar veels te groot zeg maar
ik vind het heerlijk om naar hem te kijken hij heeft nu echt van die vetrolletjes een onderkin enzo en toen hij net geboren was ....was hij heel erg dun en iellig en breekbaar zag het eruit en nu is hij steeds meer baby aan het worden echt gaaf
maar goed welke moeder geniet nu eigenlijk niet van zijn/haar kleintje!!!!!!!!!!

groetjes

Zo,. dan is Tygo inderdaad een flinke jonge!! haha,.. leuk!

Kay is van 30 juli en is nu 61 cm en weegt 5920 (hoofdomtrek 41 cm).
Veel mensen vinden hem een "grote" jongen en dat terwijl hij gewoon gemiddeld en zelf "fijntjes" is..   Mensen moeten vaak iets zeggen hè..

Hij past de kleren van 62 en trek hem af en toe ook (alleen truitjes)   68 aan. Het is wel erg ruim, maar ik rol dat de mauwen op

In de bak leg ik hem eigenlijk nooit meer. Hij ligt zowat helemaal "aan". Kay ligt altijd helemaal breed en dat gaat daar dus niet meer in en dat vind hij alles behalve leuk!
Ik vroeg me inderdaad af wanneer je de kleine in de buggy mag...

Esmé mv kay

Ohh ik heb het ook zo erg ja!
Stef was bij zij geboorte 49 cm en was de laatste keer op het cb
al 60 cm..... Bij zijn geboorte woog hij 3750 gram en  op het cb 6 kilo!!!!
 Toen was hij dus twee maanden!! We zijn nu ook al echt
aan de kleertjes maatje 62 toe.. Ik ben wel heel benieuwd wanneer hij
stopt met zo hard te groeien....ik bedoel, als hij zo doorgaat is hij 6 meter
als hij 4 is....hahahaha. Dusse...hoelang gaat dat nog zo?

Liefs Annet

hoi hoi

yara is gister weer gemeten en gewogen, ze is nu 63cm en weegt 6900gram!! vrijdag is ze 14 weken. dus ook yara is een flinke meid! lekkere bolle wangen en we krijgen nu wat babyvet.

ze heeft vaker maatje 68 aan dan maatje 62, die worden nu wat klein, gelukkig past ze nog wel in de kinderwagenbak!! maar als ze in dit tempo doorgaat.. niet zo lang meer denk ik!

wel leuk om te lezen hoe de andere zomerkids het doen!!

groetjes jose en yara

Mijn meis draagt al een tijdje alles maat 68. Soms is dat bij broekjes iets te lang...maar vaak draagt ze toch rokjes en die vallen dan mooi over der billetjes. In de kinderwagen ligt ze schoking klem maar goed zolang ze nog lekker ligt met der benen opgetrokken laat ik het zo.

Terug
Bovenaan