<p>Hallo lieve mensen!</p><p>Ik ga er maar gewoon meteen induiken, sorry als dit TMI is:</p><p>Afgelopen woensdag avond kreeg ik intense pijn in mijn baarmoeder toen ik net begon met vrijen met mijn vriend. Uiteindelijk na iets van een halfuur te zitten kramperen op de wc maar de doktersdienst in Heerenveen gebeld en langs gegaan. Ik kon op dat moment amper lopen van de pijn en was er super beroerd van, het waren een soort krampen. Ik wist dat het geen miskraam was aangezien ik die al in maart heb mee gemaakt.</p><p>Eenmaal bij de Huisartsendienst werd er gevraagd of ik in een potje kon plassen maar mijn baarmoeder was zo verkrampt(?) dat ik dat niet kon. Toen de DR het inwendig onderzoek startte stond ik op den duur ondersteboven van de pijn en kon hij het niet afmaken. De baarmoeder zelf zag er gewoon normaal uit en voornamelijk aan de zijkanten deed het zeer.</p><p>Ik heb al vaker klachten gehad aan mijn baarmoeder en ze weten nooit wat het is. Mijn schoonmoeder heeft het nu over innestelingspijn en ik heb eerlijk gezegd geen idee of dat überhaupt kan. Nu heb ik sinds gisteravond inderdaad ook pijnlijke borsten en kon ik vannacht amper slapen van de rugpijn.</p><p>Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Het is allemaal zo beangstigend en frustrerend, al helemaal omdat een zwangerschapstest nog te vroeg is, ondanks dat ik deze al wel doe (negatief natuurlijk). Over ongeveer 2 weken ga ik langs de gynaecoloog, maar ik wil mezelf minder erg opvreten gedurende deze tijd.</p><p>Groetjes,</p><p>Hayine</p><p>P.S. (Eerste dag van laatste menstruatie 10-11, cyclus van ong 25 dagen)</p>