<p>Hallo dames, </p><p> </p><p>Ik moet dit even van mij afschrijven.. </p><p>Wij zijn druk bezig voor een eerste kindje. <br />Helaas is mijn menstruatie erg onregelmatig. Mijn vorige cyclus duurde 42 dagen. Ik heb vroeger nooit echt mijn cyclus bijgehouden, pas sinds vorige maand. Ik schrok nogal van het feit dat het zo lang duurde en dacht daarom dat ik misschien zwanger was. Helaas bleek dit niet zo te zijn en ben ik ongesteld geworden. Echter ervaar ik deze maand veel symptomen.. </p><p>Ik heb altijd voor ik ongesteld moet worden last van mijn borsten. Ook dit keer echter doen nu mijn tepels heel pijn. Dit heb ik voorheen niet gehad. Vorige week lag ik op de bank en toen moest ik ineens (!) overgeven.. dit is mij nog nooit overkomen. </p><p>12 mei, had ik donker bruin bloed verlies.. het was meer slijm. <br />Ook dit was gek want ik heb nooit tussentijdse bloedingen. </p><p>Volgens mij app zou ik gisteren ongesteld moeten worden. Dit is niet gebeurd. Ik hou er rekening mee dat mijn ongesteldheid onregelmatig is en dat dit maar een berekening van de app is geweest. </p><p>Echter heb ik gisteren en vanochtend getest.. helaas beiden negatief</p><p> </p><p>Wie heeft dit ook soortgelijk meegemaakt ? <br />De onzekerheid maakt me gek... </p>