wat gebeurt er?

hallo allemaal,

ik heb   in maart van dit jaar een miskraam gehad met een curretage, werd toen na 3 maanden weer ongesteld erg heftig.precies ene maand later werd ik weer ongesteld en toen netjes 4 a 5 dagen en een normale hoeveelheid. nu ne ik alweer 2 maanden neit ongi geweest en heb ook al 2 keer een test gedaan maar die is negatief. ik heb wel veel buikpijn en gan dan vanmiddag ook maar even bij de huisarts langs wan tik word hier erg onzeker van. ook ehb ik eht idee dat mijn buik dikker word maar goed ik waht af. heeft iemand dit ook meegemaakt? ik wil graag nog een tweede kindje heb al een zoontje vna bijna 3 jaar. ik laat jullie wetne wat de ha zei.

groetjes yvonne

nou ik ben bij ha geweest en ze heeft een inwendig onderzoek gedaan wat erg pijnlijk was en nou moet ik morgen bloed prikken en mijn urine inleveren en dan krijg ik aan eht einde vna de week de uitslag. het kan een ontsteking zijn maaromda tik geen koorts heb dacht ze vna niet. mocht er niks uit komen dan word er een echo gemaakt. spannend dus allemaal vind ik. groetjes yvonne

Hey meid,

Wat vervelend zeg die onzekerheid!
Ik hoop dat je toch goed nieuws te horen krijgt!
Ik duim voor je.
Laat je nog wel even weten als je de uitslag hoort?

liefs Caro

He meis,

En nu maar weer wachten. Balen zo'n onzekerheid...wel goed dat je onderzoek hebt laten doen.
Laat je nog even weten hoe het gegaan is.
Groetjes Kaly

vanmorgen urine ingeleverd bij ha en daar werd het meteen onderzocht waar ik bijstond en er zit een ontsteking in de urine. nou wou de assistent even overleggen emt de ha ivm medicijnen daar voor en daa rhoor ik dan morgen meer van. ook heb ik bloed laten prikken en daar hoor ik als het geod is vrijdag de uitslag van. ik hou jullie op de hoogte.groetjes yvonne

Terug
Bovenaan