Wat gebruiken jullie bij keelpijn?

<p>Hoi lieve dames... </p><p>Vraagje wat gebruiken jullie bij keelpijn welke keelsnoepjes enz? Of heeft een goeie tip wat helpt tegen keelpijn ...</p><p>Sinds gisteren namelijk enorme keelpijn </p><p>Ga vanmiddag wel na winkel maar dacht weer niet of je alles mag gebruiken...</p><p> </p><p>Groetjes </p>

Hi Pegg,
maandag t/m woensdag flinke keelpijn gehad maar woensdag avond was het gelukkig al weg! Heb alleen natuurlijke producten gebruikt zoals honing, verse munt, veel water, vitamine c, zacht eten en anta flu menthol snoepjes en paracetamol voor het slapen gaan! Ik kreeg wel toestemming om trachitol te gebruiken maar uiteindelijk toch niet gedaan maar het mocht wel.
Nu nog een loop neus maar verder gelukkig gespaard gebleven hoop dat je er ook snel vanaf bent!

Nee klopt! Je mag niet alles meer hebben.
Heb mij laten adviseren bij de drogist en toen gaven ze mij VDM Tonsiotreen. Dit is homeopeatatisch

en de ingrediënten kunnen geen kwaad. Niet alles op natuurlijke basis is geschikt. 
Ik heb het slechts twee dagen hoeven te gebruiken en toen was ik er al vanaf.. 

Nee klopt! Je mag niet alles meer hebben.
Heb mij laten adviseren bij de drogist en toen gaven ze mij VDM Tonsiotreen. Dit is homeopatatisch  de ingrediënten kunnen geen kwaad. Niet alles op natuurlijke basis is geschikt. 
Ik heb het slechts twee dagen hoeven te gebruiken en toen was ik er al vanaf.. 

Terug
Bovenaan