wat geef je de oppas?

Wij hebben een hele lieve buurvrouw die eens in de 2 weken een dagje gaat oppassen op Mika. Nu kost het KDV 5,5 euro..maar wat geef je haar dan? Wat is het meest voorkomende?

Hoi Inge,

Ik heb zelf 2 oppaskindjes waar ik 3 dagen in de week voor doe oppassen. Ik zelf vraag een bedrag van €1 per uur.

Groetjes,

Miriam

Hoi Inge,

Ik heb zelf 2 jaar lang op een kindje van een ex-collega gepast. Ik kreeg toen € 3,50 per uur. Ik vond dat een redelijk bedrag. Maar hoor ook van mensen om me heen die € 5,= per uur krijgen. Vraag haar anders wat ze ervoor wil hebben. Dus overleg met haar. Weet ze het zelf niet stel haar dan een bedrag voor en dan hoor je vanzelf of ze het redelijk vind ja of nee.

@ Mirjam: Is die € 1,= geen typefout? Zo niet, dan vind ik jou een goedkope oppas hoor! :)

Groetjes Corina

Toevallig kwam ze gister ff langs en hebben idd 5 euro afgesproken..mooie deal dus

Ja 1 euro is wel heeel goedkoop...waar woon je,kun je bij mij ook wel komen hoor ;-)

Hoi hoi,

Die €1 euro is geen typfout . Ik doe het graag en zo zijn mijn buren geholpen en ik verdien iets bij. Ik hoef er niet rijk van te worden. Het is toch elke week een extratje van 30 euro voor 2 kindjes.
Ow ja, ik woon in oud-vossemeer!!

Groetjes,

Miriam

Helaas, anders had je de kleine mogen brengen hoor. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!!! hihihi.

Zo help je elkaar toch! Ik vind het niet meer als normaal.

Groetjes,

Miriam

hoi,

wij gaven de oppas 70 euro per week voor 2 dagen dus 35 euro per dag.
anders moet je eens kijken op nibud.nl, want daar staan alle prijzen op vwb het oppassen

Terug
Bovenaan