wat geef je een jongen van 2 jaar?

In oktober wordt onze zoon alweer 2 jaar!
Maar, vind het moeilijk om een keuze te maken wat we hem moeten geven...
Hij is dol op auto's, trekker, vrachtauto's, kranen enz. Maar daar heeft hij naar mijn idee al genoeg van. Hij vindt alles wat met deurtjes open dicht ook leuk.
Ik kan niet echt iets geschikts vinden, of het is veel te duur......iets vanaf 3 jaar is ook wel goed (hij stop niks in zijn mond  ofzo), daar speelt hij nu ook al een jaar mee.
Puzzels heeft hij wel, boekjes genoeg....
Maar eigenlijk vind ik dat hij dus niet genoeg speelgoed heeft voor zijn leeftijd, ja alleen die auto en duplo troep. Je kunt bij ons een klein kastje vullen, dus zoveel is het niet.
Tips zijn welkom!
 
Hoi Sjana,

Wat wij laatst hebben gekocht voor onze zoon (2jr 4 mnd): treintjes met houten spoor bij de IKEA.
Niet duur en het is te combineren met het wel dure merk. Je kunt bv 2 sets kopen en hij is er uren zoet mee. Ze hebben er nog wel meer erg leuk speelgoed dat niet zo duur is.

Groetjes Jo
 
Hoi Sjana,
Afgelopen week is onze jongste alweer 2 jaar geworden ( onze 3e)
Dit is wat hij heeft gekregen
* een echt konijntje
* fisher-price dokterset
* kleurpotloodjes
* aan en uitkleed ernie
* een voetbal

Onze oudste twee kregen resp. het keukentje van Fisher-price ( ook jongens spelen daar heel leuk mee) en de lego-duplo electrische trein

Verder erg leuk voor 2 jarigen: soft-klei, vingerverf, kliederschort, bellenblaas, eenvoudige puzzels, insteek mozaik ( kan prima onder toezicht), speelhuis ( binnen of buiten), plastic serviesje en/of levensmiddelen, eerste stepje van pucky, en inderdaad duplo.

Misschien heb ik je wat tips gegeven.
Groeten sandra
 
Hoi,

Hier wat ideeën:
-Een speelgoed garage, bijv. van little people.
-Ander little people speelgoed.
-Een peuterstep, met twee wieltjes achter.
-Een driewieler of fiets.
-Een zandbak
-Puzzels
-Spelletjes vanaf twee jaar, van nijntje heb je die.
-Een abbonnement voor de dierentuin of zoiets, met een aantal mensen samen bijv.
-Voorlees boekjes.
 
Terug
Bovenaan