wat geven als ontbijt aan 1 jarige ?



Hoi ons dochtertje van 1 kreeg altijd s'morgens een fles nutrilon maar nu krijgt ze nog maar 2 flessen op een dag s'middags en s'avonds, ik heb er al een paar keer brood gegeven maar dat wil ze niet hebben als ze net uit bed is dus probeerde ik brinta met halfvolle melk dat lust ze wel maar het probleem is (denk ik ) op de pak staat 250 ml melk met 4-5 eetlepels brinta nou dan is het veelste dun dus moet ik er meer in gooien daardoor krijg ik weer het idee dat ze teveel krijgt ook al eet ze maar een half bordje.
wat krijgen jullie kindjes als ontbijt ????


 
Hoi,
Quinten is nu bijna 19 maand alweer...
Hij krijgt pap sinds hij een maand of 10 was.
200 ml melk met 5 eetlepels brinta. Wel krijgt hij het nog in de fles, want van een lepel
vertikt hij het te eten....
Maar als het te dun is maak je het toch gewoon wat dikker? Kan geen kwaad want als
een kindje genoeg heeft gehad eten ze toch niet meer is mijn ervaring.
Succes ermee. Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hoi,

Mijn zoontje (ook bijna 19 mnd) krijgt pap als ontbijt. En waarom? Eigenlijk is dat zo gegroeid... Hij vindt het lekker en 's middags krijgt hij brood wat ook prima gaat. Eerst was het nog met de fles op de bank: dan kon in ondertussen hem aankleden en rustig van een schone luier voorzien (draaien tijdens luier-verschonen is zijn hobby). Maar nu krijgt hij het met een lepeltje. Ik maak de brinta zo dik dat het goed te lepelen is. Meneer wil het tegenwoordig ook graag zelluf doen, dus tja, dan maar iets dikker zodat het makkelijker op de lepel blijft zitten.

Groetjes Marieke
 
Hallo,
Onze oudste nu 2,5 jaar krijgt al heel lang 's morgens een bordje pap en dan zo dik dat hij het zelf met een lepel kan eten.
De hoeveelheid op die op het pak staan vermeld is echt veel te weinig om te lepelen.
Hij mag ook kiezen voor brood maar pap met een beetje hagelslag is helemaal favoriet hier.
Groeten Marieke
 
Terug
Bovenaan