Wat geven jullie je kindje met sinterklaas??


Hallo,

Jaja na een paar weken is het zover dan is de lieve sint weer in het land en uiterraad moeten de papas en mamas weer op kadootjes jacht!
Wat gaan jullie dit jaar kopen voor jullie kindje(s)??

Mijn zoontje van 5 wil graag de NintendoDS met spelletjes hebben

en voor in de schoen ja zal het wat kleinere dingentjes worden daar moet ik nog tegen aanlopen vind het altijd wel moeilijk maar dat zal iets van playmobile worden of zo!

Doen jullie ook groots aan sinterklaas of vieren jullie het klein???
Bij ons komen de opas en omas ook altijd en daar krijgt ons zoontje ook nog kadootjes van.

Groetjes Lolifantje
 
ja inderdaad dat duurt niet lang meer en ik kreeg via de telefoon een
aanbieding van kinderplezier? Normaal bij dat soort aansmeerderij(dat noem ik
zo omdat ze zo door zeuren) gooi ik de hoorn er op.Nu hadden ze een pakket
je kon kiezen tussen 4 kinderboeken(voor haar leeftijd) of 2 cdroms of combinatie
dat leek me ideaal omdat ik het elke x weer moeilijk vind om een leuk kado te
bedenken.Het pakket komt wel wat eerder nl de tweede week van nov dus even veilig onderscheppen en bewaren tot 5 dec
 
Tja, ik geniet er nog van zolang het mogelijk is.
Blijft toch leuk.

Zoonlief is helemaal gek van dat redelijk onbetaalbare Lego.
Heb via een vriendin een tip gekregen voor een ander merk die
erop lijkt en ook op Lego past. Sluban heet dat.

Heb voor ons zoontje nu een brandweergarage besteld via internet.
www.uwdiscounter.nl

Moeten toch een beetje op de centjes letten. En dit is net zo leuk.


 
wij hebben een paar weekjes geleden het politieburo van Lego gekocht .. was in de aanbieding, heel groot pakket met nog extra korting ...
of dat voor de kerst of sinterklaas is dat weet ik nog niet .. ligt er eenb eetje aan wie of wat hij nog gaat krijgen enzo ...
ook nog een spel voor de vtech gekocht, was ook in de aanbieding ...
verder zullen we nog wel wat klein spul halen voor in de schoen enzo ...
tis niet dat ik elk jaar een vast bedrag uitgeeft daaraan .. ligt er maar net aan hoe vol bruintje zit ... haha

2004: kheb ooit eens iets gehoord over een bedrijf dat via de telefoon boekjes enzo verkocht. Ze waren daar niet echt positief over. Zou heel moeilijk zijn om er vanaf te komen. Was een mevr. in de uitzending die al ruim 10 jaar bezig was het op te zeggen ...
wil je niet bang maken maar misschien moet je eens gaan zoeken op de site van radar of kassa ... durf je niet te zeggen hoe dat bedrijf heette en bij welk programma dat toen was.
 
Terug
Bovenaan