Wat geven jullie je kindjes als ontbijdt?

Mijn zoontje is 9 maanden en hij krijgt 's morgens baby rice cereal met fruit. Ik wil hem wat meer variatie geven. Dus mijn vraag is wat geven jullie je kindje voor ontbijdt?
 
Hoi mama van Dylan en Tristan,

Mijn zoontje (nu 2jr, 2 mnd) heeft heel lang een papfles gekregen 's ochtends. Ik weet niet hoe het bij jullie is (las ergens dat je in het buitenland woont) maar hier hebben ze veel variatie in ochtendpapjes. Met melk, met biscuit, met fruitsmaak, vanille smaak etc.etc. Nu krijgt hij ontbijtdrank, omdat hij niet anders wil 's ochtends en soms krijg ik er ook nog een cracker in. Af en toe een halve boterham.

Zou gewoon eens in de winkel kijken wat er nog meer is. Er zijn zoveel verschillende merken en ieder merk heeft weer een ander ontbijtpapje.

Succes ermee hoop dat hij het allemaal lekker vindt!

Groetjes,
Jo
 
mijn dochter (nu 1 jaar) krijgt pap sochtends. dit heeft ze een tijdje niet lekker gevonden.
toen ben ik overgegaan op een wat zoetere pap en dat luste ze wel.
nu weer op de 'normale' pap en dat gaat er goed in
 
Onze zoon krijgt griesmeelpap speciaal voor kinderen met opvolgmelk, deze hoef je alleen maar aan te lengen met water. Het makkelijke van dit is dat je het zowel in de fles kan geven maar ook met een lepeltje.

Groetjes,

Miriam
 
Terug
Bovenaan