wat geven jullie voor sinterklaas

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

ik zit met een probleem weet niet wat ik sverre voor zijn 1ste sinterklaas zou geven.

denk zelf aan kleding en speelgoed of zo hebben jullie ideeen? en we vieren het 2 x

hoor graag van julie

doei deoi lucy sverre al weer 1 jaar oud wat een kerel

Hoi hoi,

Wij vieren het thuis nog niet, maar op het werk gaan we wel kijken. Daar mogen we maar 1 kleinigheidje kopen en heb een leuke auto gevonden binnen het budget. Ik hoef dus gelukkig verder niks te verzinnen (maarja wel voor zijn verjaardag en kerst). Maar volgens mij heb je aan een paar kleinigheidjes genoeg, de kleintjes snappen toch nog niks van het uitpakken. Heb zelfs eens gehoord dat je de eerste 2 jaar eigen speeltjes in kan pakken. Ze snappen het toch niet. Dat vind ik zelf   een beetje overdreven want hoe klein hij ook is heeft wel door dat er bij oma en kdv  iets anders is. Op zijn eigen speeltjes is hij een beetje uitgekeken.

Voor de verjaardag van Lars heb ik bij de Action dierengeluiden boekjes gekocht. De dieren zitten ook nog verstopt achter flapjes. Kosten nog geen 2 euro per stuk en hij is er helemaal gek mee!
De dure boerderij met melodieën en geluiden vindt hij lang zo interessant niet.
Van het merk Megablocks (soort lego) kun je ook leuke autootjes, treintjes en bouwpakketten kopen.

Alvast veel voorpret toegewenst!  Marijon

hoi Lucy,

zelf zit ik te denken aan houten blokken. Als er geen sinterklaas zou zijn, zou ik ze trouwens ook kopen, nu zijn ze dan verpakt. En er een gezellige middag/avond van maken. Iets van eten met familie, voor t eten t kado voor Eva en na t eten de volwassenen kadootjes? of gewoon gezellig een spel spelen. Daar moeten we nog over na denken.

groetjes Sylvia

Hallo,

Wij vieren niet heel uitgebreid Sinterklaas thuis.
Ik heb een appel gekocht van V-Tech en kost maar € 10,- bij prenatal.
30/11 hebben we sinterklaas op het werk van mijn man en daar krijgt ze ook weer een kado.
Ze is 2/11 1 jr geworden en heeft toen zoveel gekregen niet normaal ! Ze weet niet eens waar ze allemaal mee moet spelen. Ik heb dus ook spullen weg gezet

Bente is nog zo klein dat ze de waarde toch niet kan inschatten en als het maar geluid maakt of een  boekje dan  is het goed.

Wij vieren ook nog kerst maar dan krijgt ze kleding en ook een kleinigheidje bijv blokken. Het wordt anders allemaal te gek. Ik wil niet zo'n gezin worden die het hele jaar sparen om dan mega uit te pakken met de feestdagen, koop liever door het jaar dan nog wat...

Groetjes Anja

hi,

Misschien poppetjes of dieren van little people. En iets met geluiden vind ze geweldig (ik niet ..). Maar ik kijk wel. Niet al te duur!

gr
Marielle

houten blokken zijn erg leuk wij hebben een dochter van bijna 11 maanden en we hebben al heel wat uurtjes met de blokken gespeeld,wat ook erg leuk is zijn de kartonnen boekjes van bart smit met alle dieren erin en bumba boekjes al vanaf 1.50 leuk prijsje dacht ik zo aangezien we sint, kerst en een verjaardag hebben

Terug
Bovenaan