wat geven met 1e verjaardag

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

lorena wordt 17 juli 1 jaar.
mijn ouders geven dan een loopauto,
nu kom ik met de vraag of iemand leuke ideeen heeft wat we zelf allemaal kunnen geven.

ik vindt dat echt zo moeilijk, want er is zoveel.

alvast bedankt..
liefs wendy
mv lorena 17-7-07
21+6wk zwanger  van nr 2

Hoi Wendy,

Hier was laatst al een topic van...

Wij geven in ieder geval een kist voor al haar spullen. Is misschien  niet echt een leuk kado, maar die kisten zijn hartstikke duur (die wij willen) en tussendoor krijgt ze al zoveel van ons. Laatst al een zandbak/zwembad gegeven en wat nieuw speelgoed omdat we dachten dat ze zich verveelde met haar oude speelgoed!
Natuurlijk krijgt ze nieuwe kleren voor haar verjaardag...

Koop ze in ieder geval hihi...

gr. Ilone

Hoi Wendy,

Marissa krijgt van ons de kietel me Ernie Extreme en het huis je van Little People. Van Opa en Oma krijgt ze een houten loopauto en verder is het nog een verrassing. Maar van ons dus die twee kado's ook omdat we altijd al erg veel voor haar kopen en omdat het feest en vooral de taart al duur genoeg zijn.

groetjes

Linda

Hoi

Hier een paar iedeeen:

- een loopeend aan een stok < hout >

- een puzzel met grote stukken

- Little People spullen

- Een driewieler

- zandbakspullen

- Een bromtol

- Duplo

- Een dvd

Groeten Kirsten

wij hebben 2 weken geleden Joyce haar verjaardag gevierd.
Ik zal een foto van al haar cadeautjes plaatsen om jullie een idee te geven wat ze heeft gekregen.Wat ze tot nu toe helemaal top vind is haar babyborn pop (zo'n kleintje voor kindjes vanaf 1 jaar,ruikt ook nog eens lekker) en de poppetjes van little people (met het huis doet ze nog niets).Verder heeft ze ook nog een "boekvan fisher price gekregen dat zingt liedjes.Is ook geslaagd.

Hopelijk heb je er wat aan .
Jessica

Hai,

Mette krijgt een loopfiets van Wheelybug. Dit is bekroond speelgoed en die kleintjes schijnen er erg veel plezier van te hebben. Ze zijn er in 2 maten. Wij hebben het kleintje van 22 cm hoog genomen want die zijn vanaf 1  jaar.

Succes met kiezen!
gr.Ing

Hoi hoi,

Moeilijk he wat je moet geven met de 1e verjaardag, ik zal ook ff een fototje platsen met wat Jayden gekregen heeft, hij was namelijk 3 weken geleden jarig. Ik heb het duplo nog wel even boven gezet omdat bij sommige dozen nog wel kleine stukjes in zitten. Hij speelt verder wel met alles, de schommel en de fiets vindt hij ook heel leuk.

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Tja blijft moeilijk vor die kleintejs ze hebben al zoveel er is zoveel leuks maar ze kunnen er soms nog zo weinig mee.
Merel wordt in augustus een maar heeft ons kado al binnen een schommel.
Was in de aanbieding en ik had ook nog kadobonne liggen van die winkel.
Van de ene opa en oma krijgt ze een driewieler.
Is voor zover ik weet al gekocht maar staat veilig opgeborgen voor papa en mama.
Van de andere opa en oma krijgt ze de glijbaan die aan de schommel past.
Verder krijgt ze van ons nog een echt kleinigheidje voor het idee
En ik denk dat ik maar kleertjes vraag. Is nooit weg ze groeien zo hard en nu ze nog zo klein zijn is het papier meestal leuker dan de inhoud.

Terug
Bovenaan