wat geven we de papa,s

hoihoi,

tja vaderdag maak ik me niet zo druk om, elounda maakt een cadeautje op het kinderdagverblijf. en aan echte cadeaus doen wij niet. ieder voor zich, maar wij vinden een dikke knuffel en een zelfgemaakte frobel veel meer waarde hebben dan een cadeau uit de winkel. (maar tuurlijk is cadeautjes geven altijd leuk en is vader(moeder)dag een leuke reden om elkaar ff te verwennen).

misschien een paar leuke ideetjes:
* gipsafdruk hand of voet
* canvas doek beschilderen
* mini fotoalbum voor in de tas voor onderweg en op het werk
* een mok (of ander serviesgoed) beschilderen met speciale verf
* je kindje een t-shirt aan doen met de tekst: ik heb toevallig wel de liefste papa.
* flesje drinken (wijn, bier, fris) van een nieuw etiket voorzien "papa bier"
* grote steen versieren met  bv de tekst 'papa is een kei'
* tegeltje versieren (bv hand/voet afdruk)
* placemat of onderzetters (karton  en lamineren) je kan ze ook met een foto erop bestelen op internet. (xenos heeft setjes van 4 glazen onderzetters waar je een foto in kan schuiven)

kan nog veel meer ideetjes bedenken hoor hihi (tja ben kleuter juffie)

veel succes en plezier ermee
groetjes linda

Hoi,

Yordi heeft voor papa een mok en een bordje beschilderd.
Bij de kruidvat gehaald, beide( zowel mok als bordje) waren maar 2,50 euro.
Ook heb ik een oorkonde opgehaald voor de liefste papa. Was maar 1 euro bij de wibra.
Wij doen verder ook niet aan kadootjes.
Met een beetje hulp van mama geeft yordi straks nog een ontbijtje op bed.

Liefs marielle

Mijn man krijgt een abonnement op de Quest, een Marvel encyclopedie (van o.a. Spiderman..... daar is ie 'fan' van)   en een schilderij op canvas gemaakt door Jasmijn.

Succes met iets bedenken.

Liefs Trudi

Hoi hoi,

Papa krijgt van Nynke een canvas doek en zelf ontworpen bierflesjes via de site van heineken met daarop een voetballer met Papa op zijn shirt.

Liefs Zonnetje

erwin heeft al een canvas doek gehad, die nathalia heeft" gevingerverfd"
verder krijgt hij een mok, met papa is de beste, en ook die orkonde, waar marriele het over had :D

vorig jaar heeft erwin een muismat gehad, met een foto van ons 3tjes.

liefs, do

Emma maakt een cadeautje op de psz en ik wilde van Renske een hand of voetafdrukje maken in gips/klei. Zo'n rond doosje van de Etos. Dat heb ik bij Emma ook gedaan. Verder mag hij uitslapen en krijgt hij een ontbijtje op bed. En we vieren zijn verjaardag op vaderdag met een bbq met de familie. De hele dag feest!

Terug
Bovenaan