wat geweldig!!!

wat een pracht echo hebben wij gehad...
meneertje ging er eens ff goed voor liggen...;-)
constant aan t zwaaien met armen en benen...alles er op en er aan...een pracht kinnetje ( de mijne weer!!) en een prachtneus....die van mijn man ( gok ik;-))

wij zitten hier dus duidelijk op een grote blauwe wolk;-)

ohja...ook al de medische dingen die onderzocht zijn...( 3 aders in de navelstreng...hersentjes...buik plus inhoud...armpjes en beentjes) zagen er perfect uit!
we hebben een hele rits fotos...plus nog een dvd mee gekregen
hebben jullie dat ook?

ja dit is mn 4e kind maar mn eerste 20 weken echo...met mijn jongste was dat er nog niet.....

Geweldig he ik had hem afgelopen dinsdag.. Bij ons is ook alles goed en was hij lekker aan het bewegen. Wij kregen 25 foto's mee vind dat best veel maar helemaal niet erg! Ik mag nu nog een keer met 32 weken dus hoef niet tewachten tot hij geboren is om hem te zien.

Wat leuk. Fijn dat alles helemaal goed is. Wat leuk dat je zoveel foto's hebt meegekregen en ook nog een dvd. Geniet maar lekker van je blauwe wolk. Ik ga nog even aftellen tot maandag

Leuk! Zoveel foto's en een dvd?! Ik ben jaloers.
Ik heb twee foto's van het gezichtje meegekregen, meer niet... Maar goed, ik heb wel een half uur naar die kleine mogen kijken op m'n blauwe wolk *zucht*

Terug
Bovenaan