Wat gezellig hier...

A

Anoniem

Guest
Hahahaha...ik denk ik ga ff forummen na het weekend. Nou ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen met lezen. Hihihihi... Wel leuk!

Ik dacht, laat ik ook nog maar even gaan kijken. Vanmorgen om 8 uur nog gedaan, maar ik weet nu ook niet waar ik moet beginnen!
Wel heeeeel gezellig zo!

Groetjes,
Natasja

hihi, nu wordt het pas ECHT gezellig!! Ik persoonlijk heb al ruim een jaar geen druppel alcohol op. Niet dat zo'n drankorgel was, maar een wijntje op z'n tijd, ging er goed in. Ben zeeeeer benieuwd hoe dat eerste roseetje zal smaken als ik klaar ben met bv. Volgens mij lig ik dan na 1 slok al om!!

Mie

Ik geef ook nog borstvoeding, maar omdat Hannah al snel doorsliep heb ik wel al af en toe na de laatste voeding 's avonds een glaasje wijn gedronken. Nog nooit meer dan 1 hoor, maar daar had ik niet zo'n last van. Viel me heel erg mee.
Voor ik zwanger was dronk ik ook nooit zo veel hoor, hooguit twee of drie glaasjes op een avond en dat ook maar af en toe. Heb er nooit zo goed tegen gekund...
Sinds een paar weken is Hannah 's nachts weer wakker voor een voeding, dus laten we de wijn maar weer staan. Soms wel jammer, maar ach, het is voor een goed doel...

Terug
Bovenaan