Wat goed!!!!!!

Geweldig, dit initiatief! Ben er erg gelukkig mee, want ik was zo goed als afgehaakt op het andere forum. Hier zal ik zeker vaker komen.

Ook ik zal kort mijn voorgeschiedenis uit de doeken doen:
Sinds maart vorig jaar bezig, 2e x zwanger geweest (eerste keer zeer kort, is vanzelf afgestoten), 2e miskraam na acht weken met een curettage als gevolg. Sinds mijn laatste zwangerschap veel klachten, rugpijn, zeurende pijn in mijn buik. Na de curettage nog meer klachten: continue rugpijn en een menstruatie die totaal afwijkt van mijn oude vertrouwde ongi.

Welnu, de paniek slaat me om het hart omdat ik het vermoeden heb dat er verklevingen zitten in mijn baarmoeder. Op dinsdag 11 mei hoor ik het antwoord en word ik verlost uit deze onzekere periode. Mijn zwangerschapswens heeft een andere vorm gekregen: ik wil me graag eerst weer de oude voelen, omdat ik weet dat deze vage klachten in de weg staan (het werkt door in alles wat ik doe). Ik hoop dat we (de oude garde) elkaar hier weer net zo kunnen steunen als op het voorgaande forum.

Luna, thank you!!!

Liefs Lara

Hi Lara,

Graag gedaan, ik ben zelf ook erg blij met dit forum ! Veel prettiger nu er een scheiding is aangebracht tussen de "beginners" en de helaas "experts"...

11 mei wordt dus spannend voor je, het gaat nog niet echt oke he na je curettage? Wat dat betreft heb ik geen klagen, oke het duurde 9,5 week voordat ik weer ongi werd en dat was wel frustrerend. Maar ik heb hooguit 2 dagen licht nagebloed na de ingreep en amper pijn gehad (lichamenlijk dan).

He, we spreken elkaar weer hier !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan